Hjælp til håndtering af to mailadr.
Fra : Ove Lauridsen

Dato : 13-10-03 08:53

Jeg har to mailadresser ved TDC. Den første - mail 1, har jeg brugt i
meget lang tid.
Den vil jeg gerne have skiftet ud, på grund af meget spam.

Den anden - mail 2 er oprettet senere til et speciel formål, den bliver
ikke brugt ret meget, så den er der ingen problemer med - den vil jeg
beholde sammen med en ny mail 1.

Indkomne mail i mail 2 bliver aut. overført til mail 1 og det er mit
problem. Jeg havde en bekendt til at sætte det op - fordi jeg ikke selv
har forstand på det.
vedkommende er flyttet - så nu er jeg på den.

Jeg skal have mail 2 frigjort fra den gamle mail 1 og til en ny.

Hvor- og hvordan klarer jeg det?

Forbindelserne er oprettet i OE - idag bruger jeg Mozilla.

Mvh. Ove Lauridsen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-10-03 09:53

Ove Lauridsen skrev:

> [...]
>har forstand på det.
>vedkommende er flyttet - så nu er jeg på den.

Det er ikke en opsætning i din browser. Det er en opsætning på
din mailserver (hos TDC) som sikkert styres fra en side der kunne
hedde "siteadmin" (det gør den hos min udbyder). Du skal bruge en
specielt http-adresse, et brugernavn og et kodeord. Så skal du
logge dig ind og via hjemmesiden ændre i opsætningen af din mail.

Hvis du har glemt disse oplysninger og/eller hverken ved ud eller
ind, må du kontakte support hos TDC.

--
Bertel

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-10-03 11:50

Lav ændringerne på http://mail.tdconline.dk/
--
Knud

Fra : Ove Lauridsen

Dato : 13-10-03 13:59

Knud Gert Ellentoft skrev:

>Lav ændringerne på http://mail.tdconline.dk/

Tak for hjælpen - det virker.

Mvh. Ove

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-10-03 14:47

Ove Lauridsen <olauridsen@mail.dk> skrev :

>Tak for hjælpen - det virker.

Velbekomme, jeg kan se, at du har forsøgt også at sende en mail
til mig, men adressen er ikke helt gyldig, for at undgå massiv
spam og især »MS Updates«.

Men selvom det havde været en fuldgyldig mailadresse, så lad vær
med at sende mails, spørgsmål og svar hører hjemme i
nyhedsgrupper og ikke i e-mails.
--
Knud