Klageinstans - forbrugerrådet
Fra : Thomas

Dato : 12-10-03 18:52

Hvis jeg nu som forbruger føler mig uretfærdig behandlet af en butik og ikke
kan komme i gennem med min klage kan jeg henvende mig til forbrugerrådet.
Men hvad kan jeg gøre som selvstændig. Helt konkret drejer det sig om min
internetudbyder som jeg har forsøgt at opsige mit abonement hos flere gange,
men som påstår de aldrig har modtaget opsigelserne fra mig, og derfor forsat
fakturerer.

Fra : Peter G C

Dato : 12-10-03 19:29

In news:bmc4as$16uk$1@news.cybercity.dk,
Thomas <asds@asdds.dk> typed:

[klip]

> Men hvad kan jeg gøre som selvstændig.

Som udgangspunkt er det domstolene.

> [...]
> mit abonement hos flere gange, men som påstår de aldrig har modtaget
> opsigelserne fra mig, og derfor forsat fakturerer.

Prøv at ringe til telestyrelsen....

/Peter

--
Ovenstående udgør ikke juridisk rådgivning. I sager af betydning anbefales
det at søge professionel juridisk bistand. Ovenstående indlæg er udelukkende

Fra : alexbo

Dato : 12-10-03 19:36

"Thomas" <asds@asdds.dk> skrev

> [...]
gange,
> men som påstår de aldrig har modtaget opsigelserne fra mig, og derfor

Du sørger for at få en kvittering for opsigelsen.
Som selvstændig ved man jo godt, at en aftale er bedst når den er skriftlig.

mvh
Alex Christensen

Fra : PP

Dato : 25-10-03 21:11