/ Forside / Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet erhverv
#NavnPoint
Nordsted1 1260
katekismus 960
ans 933
pifo 679
jakjoe 661
Benjamin... 550
Kortoverv.. 545
refi 518
dova 505
10  HelleBirg.. 475
Klageinstans - forbrugerrådet
Fra : Thomas


Dato : 12-10-03 18:52

Hvis jeg nu som forbruger føler mig uretfærdig behandlet af en butik og ikke
kan komme i gennem med min klage kan jeg henvende mig til forbrugerrådet.
Men hvad kan jeg gøre som selvstændig. Helt konkret drejer det sig om min
internetudbyder som jeg har forsøgt at opsige mit abonement hos flere gange,
men som påstår de aldrig har modtaget opsigelserne fra mig, og derfor forsat
fakturerer.



 
 
Peter G C (12-10-2003)
Kommentar
Fra : Peter G C


Dato : 12-10-03 19:29

In news:bmc4as$16uk$1@news.cybercity.dk,
Thomas <asds@asdds.dk> typed:

[klip]

> Men hvad kan jeg gøre som selvstændig.

Som udgangspunkt er det domstolene.

> Helt konkret
> drejer det sig om min internetudbyder som jeg har forsøgt at opsige
> mit abonement hos flere gange, men som påstår de aldrig har modtaget
> opsigelserne fra mig, og derfor forsat fakturerer.

Prøv at ringe til telestyrelsen....

/Peter

--
Ovenstående udgør ikke juridisk rådgivning. I sager af betydning anbefales
det at søge professionel juridisk bistand. Ovenstående indlæg er udelukkende
udtryk for min personlige opfattelse. http://www.grauslund.com



alexbo (12-10-2003)
Kommentar
Fra : alexbo


Dato : 12-10-03 19:36


"Thomas" <asds@asdds.dk> skrev

.. Helt konkret drejer det sig om min
> internetudbyder som jeg har forsøgt at opsige mit abonement hos flere
gange,
> men som påstår de aldrig har modtaget opsigelserne fra mig, og derfor
forsat
> fakturerer.

Du sørger for at få en kvittering for opsigelsen.
Som selvstændig ved man jo godt, at en aftale er bedst når den er skriftlig.

mvh
Alex Christensen



PP (25-10-2003)
Kommentar
Fra : PP


Dato : 25-10-03 21:11

Jeg svarer: forkert gruppe!

On Sun, 12 Oct 2003 19:51:57 +0200, "Thomas" <asds@asdds.dk> wrote:

| Hvis jeg nu som forbruger føler mig uretfærdig behandlet af en butik og ikke
| kan komme i gennem med min klage kan jeg henvende mig til forbrugerrådet.
| Men hvad kan jeg gøre som selvstændig. Helt konkret drejer det sig om min
| internetudbyder som jeg har forsøgt at opsige mit abonement hos flere gange,
| men som påstår de aldrig har modtaget opsigelserne fra mig, og derfor forsat
| fakturerer.
|


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste