genskabe slettede filer
Fra : KO

Dato : 12-10-03 13:57

er der ingen mulighed overhovedet for at genskabe slettede filer. Ville
slette 1 fil, men det var sku' hele biblioteket jeg kom til at slette :(

Problemet er jeg ikke har aktiveret papirkurven, så filer jeg sletter,
bliver slettet rigtigt med det samme!!

--
Slet SPAAM i e-mail ved svar

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 12-10-03 14:06

> er der ingen mulighed overhovedet for at genskabe slettede filer.
Ville
> slette 1 fil, men det var sku' hele biblioteket jeg kom til at slette
:(

Dette freeware program kan køre fra en floppy disk, så der ikke
overskrives data
på harddisken som du forsøger at redde:
http://hccweb1.bai.ne.jp/~hcj58401/ REST2514.EXE 193 KB

Dette freeware program skal først installeres, og kan derved overskrive
nogle
af de filer som du ønsker at redde:

http://www.pcinspector.de/file_recovery/uk/download.htm
PC INSPECTORT File Recovery 3.x

Mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-10-03 17:19

Thorkild Dalsgaard skrev:

>Dette freeware program kan køre fra en floppy disk, så der ikke
>overskrives data på harddisken som du forsøger at redde:

.... undtagen når han henter det fra nettet.

--
Bertel

Fra : Kasper Dupont

Dato : 12-10-03 17:30

Bertel Lund Hansen wrote:

> ... undtagen når han henter det fra nettet.

Han bruger forhåbentlig ikke den disk, han vil prøve at redde
noget fra. Jo mere man bruger den, des mindre bliver chancen
for at kunne redde sine data.

Their business was zero and it was shrinking.