Yamaha Yog 30 km/t
Fra : Kim Høegh-Guldberg

Dato : 11-10-03 23:16

Jeg er den heldige ejer af ovenstående.
Den kører fast ml 40-45 km/t. Hvad skal der til før den f.eks. kører 60
km/t??? Og hvad ville det koste at få det lavet og hvor kan jeg mon få lavet
det henne???

Kim

Fra : Tobias Klint

Dato : 12-10-03 08:16

Kim Høegh-Guldberg wrote:
> [...]
> Den kører fast ml 40-45 km/t. Hvad skal der til før den f.eks. kører
> 60 km/t??? Og hvad ville det koste at få det lavet og hvor kan jeg

Hej Kim
Jeg er ikke sikkert. men du kan tage skiverne og begrænsning. jeg ved ikke
om der er merer. og det er noget du selv kan gøre det hele... men hvis det
er første gange du har en scooter og første gange du vil tage det på den...
så tror jeg det er en god i de og få lidt hjælp til det.....

Tobias
'

Fra : Kim Høegh-Guldberg

Dato : 12-10-03 20:23

Okay.

Jamen det er netop første scooter...og mekaniker er jeg langtfra og bliver
det aldrig...Jeg kan vist lige overkomme at sætte kæden på min cykel

Så nogen forslag til hvor man lige kan få lidt hjælp eller gode råd til
det???
For forhandleren vil jo nok næppe røre meget ved det. :-/

Kim

Fra : Anders Lerager

Dato : 15-10-03 21:59

> For forhandleren vil jo nok næppe røre meget ved det. :-/

Prøv du hellere og ring og høre ad, jeg har fået det gjort ved en
forhandler, nævner ingen navne.

Fra : H-J M

Dato : 12-10-03 21:30

"Kim Høegh-Guldberg" <delfol@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den kører fast ml 40-45 km/t. Hvad skal der til før den f.eks. kører 60
> km/t??? Og hvad ville det koste at få det lavet og hvor kan jeg mon få

Skiverne er højst sandsynligt taget. Det passer godt på farten.
Gå ned til din forhandler og køb en 45'er cylinder. Få en med et
svejseapparat til at lukke blindrøret og put cylinderen på (husk at køre
til)
Så skulle den gerne rende 60 hvis ruller og dyse er korrekt og resten af
motoren har det godt.

--
Mvh.
Hans-Jacob