radioavis i dag - bredbånd
Fra : Kasper Møller

Dato : 10-10-03 17:22

Hørte lige i radioen i dag, at regeringen vil fjerne nogle afgifter på bredbånd, men jeg fik ikke
det hele med. Er der nogen som har hele historien?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-10-03 17:29

har ikke hørt radioavis.. Men du kan vel høre radioavisen igen på www.dr.dk

Fra : Hans Henrik Andersen

Dato : 10-10-03 17:37

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> "Kasper Møller" <kbmpost[nospamforme]@hotmail.com> wrote in message
> bredbånd, men jeg fik ikke
>
> har ikke hørt radioavis.. Men du kan vel høre radioavisen igen på
www.dr.dk

hej

http://www.jp.dk/itogc/ncom:aid=2058908/
er det du mener at ha hørt en smule af i radio avisen?

Hans Henrik Andersen

Fra : Kasper Møller

Dato : 10-10-03 20:17

Hans Henrik Andersen wrote:
> hej
>
> http://www.jp.dk/itogc/ncom:aid=2058908/
> er det du mener at ha hørt en smule af i radio avisen?
>
> Hans Henrik Andersen

Det var lige det det var, tak for linket