olietønder
Fra : Ukendt

Dato : 10-10-03 10:49

jeg skal bruge et par olietønder på djursland. er det ikke sådan nogen man
kan score billigt et sted ? kan ikke finde nogle i den blå :-/

Fra : Keld Nygaard

Dato : 10-10-03 12:05

"Skodbjarne" <brianSNABELskodbjarne.dk> skrev i en meddelelse
> jeg skal bruge et par olietønder på djursland. er det ikke sådan nogen
man
> kan score billigt et sted ? kan ikke finde nogle i den blå :-/

Din lokale automekaniker...
De køber olien hjem i 220 l. tromler, og de skal svjv. betale for at komme
af med de tomme tromler...

/Nygaard

Fra : Calle.

Dato : 10-10-03 13:58

Skodbjarne wrote:
> jeg skal bruge et par olietønder på djursland. er det ikke sådan
> nogen man kan score billigt et sted ? kan ikke finde nogle i den blå
> :-/

nærmeste landmand, mekaniker, værksted, fabrik, osv. De vil hellere end
gerne give dem væk, da det koster at komme af med dem.

--
Calle

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-10-03 17:29

Calle. wrote:

> nærmeste landmand, mekaniker, værksted, fabrik, osv. De vil hellere
> end gerne give dem væk, da det koster at komme af med dem.

....på dén fabrik jeg arbejder på ryger de i containeren med jernskrot -
og dét får vi som udgangspunkt penge for...
Hans

Fra : Calle.

Dato : 10-10-03 21:15

Hans Paulin wrote:
> ...på dén fabrik jeg arbejder på ryger de i containeren med jernskrot
> - og dét får vi som udgangspunkt penge for...
er du nu så sikker på det, det må de nemlig ikke mere, da olie er
miljøaffald, og man kan ikke tømme en tønde 100%

--
Calle

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-10-03 21:51

Calle. wrote:

> er du nu så sikker på det,

....jepz...

> det må de nemlig ikke mere, da olie er
> miljøaffald, og man kan ikke tømme en tønde 100%

....de er blevet smidt i i årevis...

....skal ikke kunne sige, hvornår jeg sidst så dem dér - men inden for
det sidste halve eller hele år vil jeg mene...

....nu får vi så osse tønder med maling m.m. i - foruden olie og fedt...

Hans

Fra : Calle.

Dato : 10-10-03 21:58

Hans Paulin wrote:

> ...jepz...

jeg som troede du arbejder på nordals

> ...nu får vi så osse tønder med maling m.m. i - foruden olie og
> fedt...

det bliver det ikke mere miljø venligt af.

--
Calle

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-10-03 22:34

Calle. wrote:

> jeg som troede du arbejder på nordals

....Sønderborg, du ved...

> det bliver det ikke mere miljø venligt af.

....mag sein...

....jeg har set hundreder af tønder i de containere...
Hans

Fra : Calle.

Dato : 10-10-03 22:37

Hans Paulin wrote:
> ...Sønderborg, du ved...

Nå du blev da på øen, jeg mente nok...

--
Calle

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-10-03 22:46

Calle. wrote:

> Nå du blev da på øen, jeg mente nok...

....rent arbejdsmæssigt, ja...

...."Sundeved" is the name of the game...
Hans

Fra : Calle.

Dato : 11-10-03 08:27

Hans Paulin wrote:

> ...rent arbejdsmæssigt, ja...
>
> ..."Sundeved" is the name of the game...

Nå Ok, du er altså fra den hellige side, som man siger

--
Calle

Fra : Hans Paulin

Dato : 11-10-03 14:09

Calle. wrote:

> Nå Ok, du er altså fra den hellige side, som man siger

....a æ fro den kristle' si'...
Hans

Fra : Calle.

Dato : 11-10-03 14:15

Hans Paulin wrote:

> ...a æ fro den kristle' si'...

jeps

--
Calle

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-03 14:53

Hmm, mon I snart er løbet løbsk og blevet letter ot

Fra : Calle.

Dato : 11-10-03 15:32

Skodbjarne wrote:
> Hmm, mon I snart er løbet løbsk og blevet letter ot

Ja, vi var sku nok ved at gå i selvsving
--
Calle