Skærme
Fijala 3554
LG 1710 B DVI spørgsmål
Fra : Dado

Dato : 09-10-03 22:18

Hej, Jeg har for ca 3 dage siden købt en LG 1710B skærm. Jeg har så
prøvet med mit DVI stik og der sker dette her:

Jeg starter min computer op. Kører fint indtil den er færdig med at
loade den der windows loadingslinije, så flimrer den fuldstændigt i ca
3 sec og holder derefterop. Den går vider ind i windows og derefter,
så flimrer den helt præcist 4 gange og holder op efter 4 sec.

Derefter
flimrer den overhovedet ikke mere, men kører som den skal vil jeg
sige. Dvs den flimrer ikke mere efter de 4 sidste gang. kører som den
skal i spil og det hele.

Mit spørgsmål er nu, om jeg skal gå tilbage til Analogstikket hvor det
ikke flimrer eller fortsætte med DVI stikket, eller er der nogle der
evt har en løsning?

P.S jeg har et Geforce creative 3 tit 200 med Tv-Out 64 Mb og DVI

På forhånd tak.