Loftpropel max Ø93
Fra : Jan Holm

Dato : 09-10-03 21:09

Hej

Med åben hems og brændeovn har jeg brug for lidt cirkulation
i stuen. Denne propel skal så sidde oppe i kippen. Nu er der ikke
specielt højt til løftet så den skal gerne sidde mellem spærrene.
Der er 93 cm imellem. Dvs den skal være mindre, håber jeg kan
fast montere den således den ikke banker i spærrene, de har det
med at "dingle" lidt ved den mindste ubalance.

Kender du til et sted der har en loftspropel med Ø omkring 85.

Mvh
Jan Holm

Fra : jenzenzo

Dato : 16-02-04 22:44

har du fundet en, jeg skal bruge en magen til - skriv mig. jenzenzo

http://www.kandu.dk/

Fra : Per

Dato : 17-02-04 11:08

Hej !

Jeg købte en af disse, ikke de billigste, men total lydløs, og med jernkerne
traffo.

http://www.air-flow.dk/nypdf/55_2B.pdf

Fimaet handeler også direkte med private.

Per