IE version 4?
Fra : Ivan G

Dato : 09-10-03 10:22

Hej NG.

Når jeg besøger forskellige hjemmesider som eks. ww,computerworld.dk,
fortæller en besked på siden, at dette kun er en lightudgave, da min IE kun
er version 4. Hvis jeg vil have fuld udnyttelse af siden skal jeg opgradere
til version 6. Mit problem er så bare at min browser er version 6.0.2800 m.m
komplet opdateret. Jeg har på et tidspunkt haft Mozilla installeret, men har
fjernet den igen. Hvad kan der være galt? Og hvordan løser jeg problemet?
Jeg har forsøgt at "geninstallere" IE6, men dette nægter Win XP pure, da jeg
jo allerede har en nyere version liggende. Jeg har forsøgt at fjerne
afinstallere IE, hvilket også ser ud til at lykkedes, blot fjerner den den
ikke.... Hvad dælen gør jeg?

Ivan G

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-10-03 16:31

"Ivan G" <nogen@microsoft.dk> skrev :

>Jeg har på et tidspunkt haft Mozilla installeret, men har
>fjernet den igen.

Synd, det er da en langt bedre browser.

http://support.microsoft.com/?kbid=318378
--
Knud

Fra : Jesper Jeppesen

Dato : 10-10-03 00:59

Et forsøg er måske som jeg gør i Win98.

I tilføj/fjern programmer - vælg MSIE 6 - OG vælg så mellemste mulighed
REPARER -
OBS ! - det fjener altså IKKE MSIE6 men laver en rep. hvis nødvendigt.