"Torben Nielsen" <tor_niel@fjernes.msn.com> wrote in message
> Jeg har også haft dårlige erfaringer. Første gang jeg brugte
> tjenesten, kunne jeg fint lytte til musikken. Men da jeg et par
> uger senere ville bruge den igen, begyndte den pludselig at ville
> hente licenser ned og derfra gik alt galt: Når man accepterede at
> hente en licens kom der et vindue med en masse kryptiske tegn og
> en "Cancel"-knap, der var skam også en "Accept"-knap, men den
> kunne man ikke trykke på. Derfor sendte jeg en mail til support
> og efter et par dage skrev de tilbage at jeg skulle sætte Media
> Player til at hente licenser pr. automatik. Det gjorde jeg så,
> men det var stadig ikke muligt at spille musik (det skal tilføjes
> at både IE og Media Player er helt up to date). Så gad jeg ikke
> at bruge tjenesten mere.
Præcis de samme problemer jeg havde, bortset fra licens problemerne var der
fra starten af. Rart at vide jeg ikke er den eneste, da supporteren gav
indtrykket at det plejede at virke hos de fleste.
Ellers kunne supporteren kun kunne fortælle mig at det virkede fint på hans
test PC og alle de her indstillinger på media player. Derudover måtte man
helst ikke bruge en pop-up killer (jeg bruger Google Bar), hvilket jeg
fortalte ikke er en realistisk mulighed, da IE kun er acceptabel med en
pop-up killer
Jeg har derfor tænkt mig at kontakte mit kreditkort selskab og bede dem om
at tilbageføre mine 99 kr. da jeg ikke har fået den vare jeg har betalt for.
mvh Kenn