Kalenderprogram
Fra : Steffen

Dato : 08-10-03 17:30

"Har du en Office 97 er der et kalender program der kan installeres
UAFHÆNGIGT af resten af Office".
Jeg har Office 2000, gælder det også her? Hvilken programdel er det i givet
fald?
Steffen

Fra : Jan Kronsell

Dato : 08-10-03 22:04

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> UAFHÆNGIGT af resten af Office".
> Jeg har Office 2000, gælder det også her? Hvilken programdel er det i

Outlook Men du er nødt til at installere hele Outlook. Kalenderdelen kan
ikke installeres separat.

Jan

Fra : arc@na

Dato : 16-10-03 14:31

"Jan Kronsell" <kronsell(nospam)@adslhome.dk> wrote in news:3f847c0a$0
$29394$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Outlook Men du er nødt til at installere hele Outlook. Kalenderdelen kan
> ikke installeres separat.

Det passer ikke - jeg bruger Outlook som time manager og adressebog - jeg
har bare valgt alle de netbaserede funktioner fra under installationen.

arc@na

Fra : pre

Dato : 16-10-03 15:05

Igen engang kan jeg pege på www.slipstick.com hvor du kan finde bogstavelig
talt alt vedrørende Outlook.
Der er en indledende søgerutine, men man kan også kikke rundt i krogene (der
er mange)
pre