VendorPro
Fra : Angelbo

Dato : 08-10-03 07:04

Hej

Jeg er blevet kontaktet af dette firma:

http://www.vendorpro.com

Det er en personlig email - jeg kan se, at de har været inde og checke min
hjemmeside. Ikke en masseudsendelse. Er der nogen, der kender dem og ved, om
det er et fupfirma? Man bliver jo lidt mistænksom:)

Mvh
Lisbeth
www.angelbo.net/galleri

Fra : Angelbo

Dato : 08-10-03 07:32

"Angelbo" <angelboXXX@XXXtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
om
> det er et fupfirma? Man bliver jo lidt mistænksom:)

Hej igen

Var lige inde og søge på Google:

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=vendorpro&sa=N&tab
=wg

Fup og fiduser, som jeg tænkte. Men de må jo have nogen til at sidde og
checke hjemmesider, så deres henvendelser ser personlige ud.

Mvh
Lisbeth

Fra : Peter Bom

Dato : 16-10-03 09:08

Hej Lisbeth

Det er højst sansynligt spam du har modtaget, du har mulighed for at
vidresende uønsket post/spam til forbruger styrelsen på mail
spam@fs.dk, de kan så så forfølge sagen og evt. melde afsenderen til
politiet.

Et tip fra et spam offer, jeg modtager ca. 50-150 pr. dag og har
vidresendt noget af det til spam@fs.dk

Med venlig hilsen

Peter Bom
www.molehunter.dk