Iværksættermesse
Fra : MLM Success

Dato : 07-10-03 14:00

Til glæde for de mange tusinde, som gik forgæves
efter vores messe-disketter under Danmarks første
egentlige Iværksættermesse i Roskilde 4-5/10-2003
eller som ikke kunne komme og besøge vores flotte
stand på messen, har jeg lavet en "Messe-Diskette".

Se mere her: http://www.loevenfeldt.dk/messe eller
klik her http://www.loevenfeldt.dk/messe/messe.zip
for at hente "Messe-Disketten". Den er garanteret virus-fri.

Klik her http://www.loevenfeldt.dk/messe/audio/messediskette3.mp3
for at høre mere om "Messe-Disketten" og dens indhold.

Venlig hilsen

Martin Løvenfeldt
Tlf. 32 84 42 23

---

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 07-10-03 17:02

MLM Success wrote:
> [...]
> eller som ikke kunne komme og besøge vores flotte
> stand på messen, har jeg lavet en "Messe-Diskette".

LOOOOL... "De mange tusinde"

> Se mere her: http://www.loevenfeldt.dk/messe eller
> klik her http://www.loevenfeldt.dk/messe/messe.zip
> for at hente "Messe-Disketten". Den er garanteret virus-fri.

Ja, jeg har kigget lidt på det... Det er meget underholdende læsning

> Klik her http://www.loevenfeldt.dk/messe/audio/messediskette3.mp3
> for at høre mere om "Messe-Disketten" og dens indhold.

Ja, iih hvor hører jeg meget: "En fil kan ikke initialiseres".

Det er ellers såmænd ganske hyggeligt at du leverer lidt underholdning her i
gruppen, syntes jeg

Derudover er dette vel ikke en opslags-gruppe til reklamer for din
virksomhed/firma (eller hvad vi nu skal kalde den/det) og det er jo heller
ikke oplæg til diskussion....

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : MLM Success

Dato : 07-10-03 18:38

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> LOOOOL... "De mange tusinde"

Var du selv udstiller eller gæst på messen?
Jeg var faktisk udstiller.

> Ja, jeg har kigget lidt på det... Det er meget underholdende læsning

Det glæder mig at du kunne lide, hvad jeg skrev.

> Ja, iih hvor hører jeg meget: "En fil kan ikke initialiseres".

Min server viser ikke nogen fejl vedr. hentning af ovenstående fil, så
hvis du har fået en fejl meddelelse, så er det din PC, den er gal med.

> Det er ellers såmænd ganske hyggeligt at du leverer lidt underholdning her
> gruppen, syntes jeg

Det glæder mig, at over 250 allerede har downloadet zip-filen :)))

> Derudover er dette vel ikke en opslags-gruppe til reklamer for din
> virksomhed/firma (eller hvad vi nu skal kalde den/det) og det er jo heller
> ikke oplæg til diskussion....

Hvor nævner jeg noget firma i det første indlæg? Ingen steder!

Hvis du har lyst, skal jeg meget gerne diskutere messen med dig,
da jeg var der fra fredag kl. 10 til søndag kl. 18.30 som udstiller.
Min første som udstiller nogensinde, men bestemt ikke den sidste.

> mvh.
> Martin Jørgensen

Venlig hilsen
Martin Løvenfeldt, adm.dir.
Løvenfeldt International
Tlf. 32 84 42 23
http://formmail.to/loevenfeldt

---

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 08-10-03 18:45

MLM Success wrote:
-SNIP-

> Min server viser ikke nogen fejl vedr. hentning af ovenstående fil, så
> hvis du har fået en fejl meddelelse, så er det din PC, den er gal med.

Skal jeg ikke kunne afvise.

> Det glæder mig, at over 250 allerede har downloadet zip-filen :)))

Ja, når du sådan sniger lidt gratis reklame ind her og lidt gratis reklame
ind der, så kan jeg nemt forestille mig det. Jeg var jo selv en af dem som
kiggede lidt på dit MLM firma efter at du postede den (gratis) reklame for
din hjemmeside her i gruppen.

> Hvor nævner jeg noget firma i det første indlæg? Ingen steder!

Det fremgår af din hjemmeside og af zip-filen, hvis man læser lidt. Linket
kom du selv med. Det fremgår at man skal betale knap kr.5000,- for
registrering, en forhandlerhåndbog, reklamematerialer (en plakat, eller hvad
end det så er mon?), blanketter, lyd eller videobånd og "måske nogle
produkter, så du straks kan afprøve kvaliteten" osv....

Derudover står der noget pjat om Network Marketing og "en iværksætters
drøm", "ubegrænsede indkomstmuligheder", "forbedret livsstil",
"skattefordele" osv... Alt sammen til at dø af grin over, hvis du spørger
mig

> Hvis du har lyst, skal jeg meget gerne diskutere messen med dig,
> da jeg var der fra fredag kl. 10 til søndag kl. 18.30 som udstiller.
> Min første som udstiller nogensinde, men bestemt ikke den sidste.

Ellers tak for tilbuddet. Det har såmænd ingen interesse, som du måske kan
fornemme. Dit MLM-firma (som iøvrigt lugter af pyramide-spil) lugter af fup
og svindel.

Jeg kunne personligt aldrig drømme om investere nogen penge i dit firma...
Og vedr. din markedsføring og dit spørgsmål om jeg f.eks. helst vil have en
løn på en øre, der fordobles hver dag eller 1 million kroner kontant her og
nu, så er svaret:

Jeg vil da gerne have mig 1 million kroner kontant, her og nu, men hele dit
koncept bygger jo bare på en uopnåelig drøm om at blive rig uden at yde
noget (evt. ved at yde lidt)...

Så hvad er pointen, andet end at få godtroende folk til at betale dig knap
kr.5000 for et eller andet bras? Evt. købe din bog?

Og vedr. den snak om din "20 Klub", hvoraf det fremgår at man helst kan/skal
skaffe X antal "sponsorer" pr. år, så tror jeg at vi stopper diskussionen
her med henvisning til dk.erhverv´s standardsvar:
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

FUT: dk.admin.netikette (svar sendes til den gruppe)

Men det er da fint at du har haft dig en god messe og gerne vil udstille der
igen og det er da en fin e-bog du har lavet dig.

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-03 19:29

> Klik her http://www.loevenfeldt.dk/messe/audio/messediskette3.mp3
> for at høre mere om "Messe-Disketten" og dens indhold.
>
> Venlig hilsen
>
> Martin Løvenfeldt

"MLM Succes"? Er det er art forkortelse for Martin Løvenfeldt? Eller er det
noget med pyr....

Fra : MLM Success

Dato : 07-10-03 21:20

"Thomas D" <thomas dyrsig> skrev i en meddelelse

> "MLM Succes"? Er det er art forkortelse for Martin Løvenfeldt? Eller er
det
> noget med pyr....

Ja. Det er min signatur.

---