Trægulv i badeværelse
Fra : Keldm

Dato : 06-10-03 16:07

Min hustru vil gerne have trægulv i badeværelset, men jeg er lidt
betænkelig, er der nogen der har erfaring?
mvh
keldm

Fra : Calle.

Dato : 06-10-03 16:18

Keldm wrote:
> Min hustru vil gerne have trægulv i badeværelset, men jeg er lidt
> betænkelig, er der nogen der har erfaring?

De holder jo til det på dørken (gulvet) af træskibe, så prøv evt. at få gode
råd om træsorter i dk.fritid.sejlads
--
Calle

Fra : Tømreren

Dato : 06-10-03 18:03

"Keldm" <keldm@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Min hustru vil gerne have trægulv i badeværelset, men jeg er lidt
> betænkelig, er der nogen der har erfaring?

Der bliver lavet trægulve til badeværelser men de er ret dyre,,, jeg mener
de ligger på ca. 1400,- pr. m2

Fra : MAndersen

Dato : 07-10-03 07:04

"Tømreren" <Bilhifi@ofir.dkHULAHOP> skrev i en meddelelse

> "Keldm" <keldm@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Der bliver lavet trægulve til badeværelser men de er ret dyre,,, jeg mener
> de ligger på ca. 1400,- pr. m2

Vi har et hold venner der har lagt det. Skibsplanker med store sorte
gummifuger. Det flotteste gulv jeg har set.
Underlaget skal være 100% plan, og det lød ikke til at han selv ville gøre
det.

--
MAndersen
Dørtrinet til visdommens tempel er

Fra : Tømreren

Dato : 07-10-03 14:30

"MAndersen" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Underlaget skal være 100% plan,

Helst ikke i et badeværelse...

Mvh
Tømreren

Fra : anders majland

Dato : 08-10-03 10:27

> "MAndersen" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Helst ikke i et badeværelse...
> Tømreren

Ja det er nok bedre med 2 eller flere plane flader så vandet kan komme i
afløbet ...

/A

Fra : Morgan Jones

Dato : 07-10-03 18:34

> Min hustru vil gerne have trægulv i badeværelset, men jeg er lidt
> betænkelig, er der nogen der har erfaring?

www.triptrap.dk har en lille artikel om emnet. Det er *så* fedt.

- Men det skal gøres ordentligt....

Morgan