hvad er det værd??
Fra : lasse@pkbkollegier.d~

Dato : 06-10-03 10:52

jeg har et nikon nikonos 5 kamera komplet med kuffert. da jeg har købt
digital kamera canon s-50 m. undervandshus har jeg ikke brug for
nikonosen.mit spørgsmål er hvad kan man få for det?

Fra : Alan Olsen

Dato : 06-10-03 13:38

Når du skriver komplet, hvad består det af ?
Blitz, optik etc.

Mvh Alan

Fra : lasse@pkbkollegier.d~

Dato : 07-10-03 09:35

Hej!
det er med blitz,håndtag til blitz,optik : 35mm, makro,ekstra
o-ringe,manualer,fedt.kameraet er kun brugt få gange.

Fra : Alan Olsen

Dato : 07-10-03 14:52

Hej

Du er nød til at fortæle os hvilken blitz og hvilket makroudstyr der er tale
om. Ellers er vurdering svær.