Er der nogen?
Fra : Morten Fordsmand

Dato : 12-12-00 10:02

Der har set den såkaldte convinience pack.

Morten

Fra : Peter Jespersen

Dato : 12-12-00 11:55

On Tue, 12 Dec 2000 10:02:10 +0100, Morten Fordsmand wrote:

>Der har set den såkaldte convinience pack.

Ja-da...eller dvs den var pakket godt ind i sovs, og det var et
preview drop...dvs eCS....
Men det kører eventyrligt godt..

MCP skulle for øvrigt være GA i øjeblikket

BTW: Med MCP har IBM ikke bare samlet årets fixpacks sammen til
en stor fixpack som man så implementerer på sin eksisterende
Warp 4 installation...det er faktisk et komplet system, der skal
installeres fra bunden.

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
How come wrong numbers are never busy?

Fra : Morten Fordsmand

Dato : 12-12-00 11:10

Det var vel også det de havde lovet, nu har jeg været koblet lidt af
debatten, da jeg har haft barsel, og har skiftet arbejde, så jeg mest
beskæftiger mig med vindueskiggeri.
Men det kan vel være, at vi igen ser noget til OS/2.

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 20:19

Fra : Knud Berggreen

Dato : 13-12-00 20:19

In <fdOddlWBQ7G9-pn2-zkVXp3jdnlgy@localhost>, on 12/13/2000
at 04:10 PM, torsten.balle.koefoed@somewhere.dk said:

>Er den frigivet endnu? Er eCS ikke baseret på denne, forresten?

eCS er baseret på den.

/Knud

--
eComStation med julerabat til listede Team OS/2 DK-medlemmer - se http://www.teamos2.dk/

Fra : Peter Jespersen

Dato : 13-12-00 23:08

On Wed, 13 Dec 2000 20:19:02 +0100, Knud Berggreen wrote:

> [...]

Serenity Systems har fået MCP GA kastet i nakken til brug i
eCS...og IBM er ved at advisere abonnenter i øjeblikket om at
der er guf på vej.

Og jo, det er den....

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Women, we can't live with them - and they can't pee standing up!