www.scooterhoved.tk
Fra : Tobias Klint

Dato : 06-10-03 05:33

Hey...
Jeg vil nu tilbyde at ligge jeres scooter/knallert på nette.
du kan læse mere om det på www.scooterhoved.tk

--
Hilsen
Tobias

Tjek www.kehusband.tk
eller tjek www.hr-klint.tk

Fra : Henning Lund

Dato : 10-10-03 15:50

Tobias Klint skrev:
> Hey...
> Jeg vil nu tilbyde at ligge jeres scooter/knallert på nette.
> du kan læse mere om det på www.scooterhoved.tk

Jeg tror (ikke for at diskriminere) at du skal få en til at hjælpe dig
med siden, den ser ikke særlig proff ud.

Henning Lund
icq 18805021

Fra : Calle.

Dato : 10-10-03 21:20

Tobias Klint wrote:
> Hey...
> Jeg vil nu tilbyde at ligge jeres scooter/knallert på nette.
> du kan læse mere om det på www.scooterhoved.tk

skulle nok lige læses igennem, og rettes til, så den ser lidt mere prof. ud

--
Calle

Fra : lejf

Dato : 10-10-03 22:36

vor sere vi pris på de scotter der liger på siden li nu

Fra : Tobias Klint

Dato : 10-10-03 22:39

Hey...
Den vil hele tiden blive beder og beder. men man skal jo lige lærde det
første.
Hvis i har en scooter så jeg kan få nogen på siden så sige til....
Tobias

Fra : Calle.

Dato : 10-10-03 22:42

Tobias Klint wrote:
> Hey...
> Den vil hele tiden blive beder og beder. men man skal jo lige lærde
> det første.
lær at stave inden du lærer HTML
--
Calle

Fra : Tobias Klint

Dato : 11-10-03 17:44

Hejsa
Har du hørt om folk som er ordblinde.... ??

Tobias

Fra : Henning Lund

Dato : 11-10-03 19:00

Tobias Klint skrev:
> Hejsa
> Har du hørt om folk som er ordblinde.... ??

Det var også derfor jeg skrev du skulle have hjælp til siden inden nogen
vil tage den seriøst.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Tobias Klint

Dato : 11-10-03 20:04

Henning Lund wrote:

> Det var også derfor jeg skrev du skulle have hjælp til siden inden
> nogen vil tage den seriøst.

Ja det ved jeg... men det bliver den også...
Men det var til det calle. skrev til mig....

Tobias

Fra : Henning Lund

Dato : 11-10-03 21:36

Tobias Klint skrev:
> Ja det ved jeg... men det bliver den også...
> Men det var til det calle. skrev til mig....

Ja det er jeg klar over, bær over med Calle han kan ikke gøre for det

Fra : Tobias Klint

Dato : 12-10-03 08:08

Henning Lund wrote:
> Ja det er jeg klar over, bær over med Calle han kan ikke gøre for det

Hej Henning
jeg må lige gå dem igennem engang til for fejl...

Tobias