Nyt netkort til bærbar
Fra : Fidolinux.dk

Dato : 05-10-03 22:14

Jeg skal bruge et nyt netkort til min bærbare.
Kravet er, at den kan bruge 802.11b standarden, og også gerne G standarden,
men sidstnævnte er ikke nødvendigt.
Derudover, vil jeg gerne have at der ikke er ret meget der stikker ud af
bærbaren, dvs, med så lidt antenne på som muligt.
Nogen der har nogle gode links dertil ?

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 05-10-03 22:20

On Sun, 5 Oct 2003 23:13:40 +0200, Fidolinux.dk wrote:

> [...]
> Derudover, vil jeg gerne have at der ikke er ret meget der stikker ud af
> bærbaren, dvs, med så lidt antenne på som muligt.

Så skal du have sådan et her:
>http://www.3com.com/prod/dk_DK_EMEA/detail.jsp?tab=features&sku=3CRPAG175
3COM a/b/g kort med XJack antenne. Antennen kan skubbes ind i kortet når
det ikke bruges!
Koster desværre ca. 850,-
Fås også som kun .11b til ca. 650,-

--

/Jesper
OBS: Erstart invalid med dk ved direkte svar!

Fra : anders majland

Dato : 06-10-03 15:37

> [...]
75
> 3COM a/b/g kort med XJack antenne. Antennen kan skubbes ind i kortet

Men er alle pengene værd - Har haft mit snart en uge og der virker bare
lækkert (Både den medfølgende sw men ikke mindst det mekaniske skubben
ind og ud) Følsomheden er også en anelse bedre end 3com's billige 11g
kort.

(Og når regnen hører om skal jeg nok få testet rækkevidden som lovet )

/A