/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Tele2, ventetid på behandling af klage
Fra : Jakob Smith


Dato : 05-10-03 18:02

Jeg har klaget til tele2 over at den adsl forbindelse de skulle konvertere
fra tdc d. 5/9 ikke virker og at de heller ikke kan fortælle hvornår den
komer til det. Jeg skrev klagen efter at have ventet i 4 uger, og nu kom der
et standart brev retur hvor de skriver at de vil behandle klagen inden 30
dage!! Efter min mening er det at tage pis på kunderne, eller hvad synes I

Jakob



 
 
FlexifoilBladeRunner (05-10-2003)
Kommentar
Fra : FlexifoilBladeRunner


Dato : 05-10-03 18:24

> et standart brev retur hvor de skriver at de vil behandle klagen inden 30
> dage!! Efter min mening er det at tage pis på kunderne, eller hvad synes I
>
Moderne firmaer skal spare for at sænke prisen, så man fjerne bare
klageinstansen. Vupti ingen bøvl og "ingen" sure kunder *S*



Calle. (05-10-2003)
Kommentar
Fra : Calle.


Dato : 05-10-03 20:30

Jakob Smith wrote:
> Jeg har klaget til tele2 over at den adsl forbindelse de skulle
> konvertere fra tdc d. 5/9 ikke virker og at de heller ikke kan
> fortælle hvornår den komer til det. Jeg skrev klagen efter at have
> ventet i 4 uger, og nu kom der et standart brev retur hvor de skriver
> at de vil behandle klagen inden 30 dage!! Efter min mening er det at
> tage pis på kunderne, eller hvad synes I
>
> Jakob

har selv lige fået det samme. >

--
Calle



Erik (05-10-2003)
Kommentar
Fra : Erik


Dato : 05-10-03 20:44


"Jakob Smith" <fake@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:j8Yfb.3466$Kv.119955@news000.worldonline.dk...
> Jeg har klaget til tele2 over at den adsl forbindelse de skulle konvertere
> fra tdc d. 5/9 ikke virker og at de heller ikke kan fortælle hvornår den
> komer til det. Jeg skrev klagen efter at have ventet i 4 uger, og nu kom der
> et standart brev retur hvor de skriver at de vil behandle klagen inden 30
> dage!! Efter min mening er det at tage pis på kunderne, eller hvad synes I

Måske du skulle genoverveje om du nu også virkelig vil have tele2 som udbyder.
Jeg var selv i samme situation som dig, men efter 4 uger havde jeg fået nok og opsagde lortet.

--
Erik



Jakob Smith (06-10-2003)
Kommentar
Fra : Jakob Smith


Dato : 06-10-03 14:28


"Erik" <plzdont@spam.me> wrote in message
news:3f80748a$0$178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> > Måske du skulle genoverveje om du nu også virkelig vil have tele2 som
udbyder.
> Jeg var selv i samme situation som dig, men efter 4 uger havde jeg fået
nok og opsagde lortet.
>
> --
> Erik

Jeg har faktisk også opsagt mit abonoment i samme brev, dvs hvis de ikke
inden d. 3/10 havde fået linien til at fungere, kunne de betragte brevet som
en opsigelse.

Jakob



Tobias Nielsen (05-10-2003)
Kommentar
Fra : Tobias Nielsen


Dato : 05-10-03 21:01


"Jakob Smith" <fake@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:j8Yfb.3466$Kv.119955@news000.worldonline.dk...
> Jeg har klaget til tele2 over at den adsl forbindelse de skulle konvertere
> fra tdc d. 5/9 ikke virker og at de heller ikke kan fortælle hvornår den
> komer til det. Jeg skrev klagen efter at have ventet i 4 uger, og nu kom
der
> et standart brev retur hvor de skriver at de vil behandle klagen inden 30
> dage!! Efter min mening er det at tage pis på kunderne, eller hvad synes I
>
> Jakob

Det er meget normalt at man får en bekræftelse på at de har modtaget klagen.
Så ved du jo dybest set også den er kommet "i de rigtige hænder" og ikke
bare ligger et sted og bliver syltet.

30 dage lyder som lang tid, men det er jo nok vilkårene ved Tele2


/Tobias



Msp (05-10-2003)
Kommentar
Fra : Msp


Dato : 05-10-03 23:06

> Jeg har klaget til tele2 over at den adsl forbindelse de skulle konvertere
> fra tdc d. 5/9 ikke virker og at de heller ikke kan fortælle hvornår den
> komer til det. Jeg skrev klagen efter at have ventet i 4 uger, og nu kom
der
> et standart brev retur hvor de skriver at de vil behandle klagen inden 30
> dage!! Efter min mening er det at tage pis på kunderne, eller hvad synes I
>
> Jakob

Du får hvad du betaler for!!!! der er jo på grund af prisen du skifter,
ikke sandt?
Nej, jeg har ikke noget med TDC at gøre, udover at jeg har en 1 M bit hos
dem, og så dyre er de da heller ikke.

Mogens



Reno Raines (09-10-2003)
Kommentar
Fra : Reno Raines


Dato : 09-10-03 10:42


> Jeg har klaget til tele2 over at den adsl forbindelse de skulle konvertere
> fra tdc d. 5/9 ikke virker og at de heller ikke kan fortælle hvornår den
> komer til det. Jeg skrev klagen efter at have ventet i 4 uger, og nu kom
der
> et standart brev retur hvor de skriver at de vil behandle klagen inden 30
> dage!! Efter min mening er det at tage pis på kunderne, eller hvad synes I

Jeg har desværre indgående erfaringer med Tele2's "kundeservice". Her på det
sidste får man "venteskrivelsen" efter et par uger og så svar efter ca.
yderligere 5-6 uger. Det mest frustrerende er dog at du bestemt ikke kan
forvente at de svarer på alle brevets punkter. Dvs. det vil ikke undre mig
hvis du får et svar der står "vi installerer x/x-03" og totalt ignorerer din
opsigelse. Og så modtager du naturligvis en efterfølgende regning for en
periode du slet ikke har haft abonnementet. *suk* (med alt det besvær der
hører til at forsøge at få ændret den forkerte faktura).
Så hold jer væk!

mvh

RR, der netop har modtaget en faktura for 1/10-03 - 1/1-04 tiltrods for
opsigelse pr. 1/8-03.


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408924
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste