En fil der vil ha adgang til nettet hver g~
Fra : Pil

Dato : 05-10-03 17:16

Hej

Jeg har et lille problem. Hver gang jeg genstarter min maskine så der der en
ny fil der vil ha adgang til nettet. Navnet skifter hver gang der
genstartes. Idag er det "Lou1.exe" igår var det "Wcx1.exe" osv. Er der nogen
der ved hvor det kommer fra ??

Pil

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 05-10-03 18:42

On 2003-10-05,
Pil <pil@cachaca.dk> wrote:
> [...]
> ny fil der vil ha adgang til nettet. Navnet skifter hver gang der
> genstartes. Idag er det "Lou1.exe" igår var det "Wcx1.exe" osv. Er der nogen

Virus eller adware. Har provet at kore Adaware og scanne din harddisk med
et nyt anti-virus program ?

Fra : Pil

Dato : 05-10-03 19:01

Hej

Jeps det er prøvet uden held.

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-10-03 21:40

"Pil" <pil@cachaca.dk> skrev i en meddelelse
> Jeps det er prøvet uden held.

Har du prøvet med en online virusscanner?

Fra : Pil

Dato : 06-10-03 18:30

Det er nu prøvet, der er ikke fundet noget

Fra : Hr. Petersen

Dato : 09-10-03 02:33

windowscommander prøvede noget ligende på min maskine - den ville genoptage
et ftpdownload. Måske er det noget ligende - prøv at se hvor den prøver at
komme hen i verden via IP.

Fra : Pil

Dato : 11-10-03 10:20

Hej

Den prøver at komme i forbindelse med 66.220.17.151:80
her WHois på adressen

Final results obtained from whois.arin.net.
Results:
Hurricane Electric HURRICANE-3 (NET-66-220-0-0-1)
66.220.0.0 - 66.220.31.255
C2 Media Ltd HURRICANE-CE1076-331 (NET-66-220-17-0-1)
66.220.17.0 - 66.220.17.255

# ARIN WHOIS database, last updated 2003-10-10 19:15
# Enter ? for additional hints on searching ARIN's WHOIS database.

Pil

Fra : Leo.E

Dato : 09-10-03 06:15

"Pil" <pil@cachaca.dk> wrote in message news:<bls8rh$etq$1@news.cybercity.dk>...
> Det er nu prøvet, der er ikke fundet noget

Hent og kør Spybot:http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hjemmeside
Ellers søg efter dem, og slet dem.
Leo

Fra : arlet

Dato : 09-10-03 15:56

"Leo.E" skrev d. 09-10-03 06:15 dette indlæg :
> "Pil" <pil@cachaca.dk> wrote in message
>
> Hent og kør Spybot:http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hjemmeside
> Ellers søg efter dem, og slet dem.
> Leo

hijackthis..

Arlet

http://www.kandu.dk/

Fra : arlet

Dato : 09-10-03 16:10

"arlet" skrev d. 09-10-03 15:56 dette indlæg :
> "Leo.E" skrev d. 09-10-03 06:15 dette indlæg :
>
>Det eneste der hjælper er spybot/hijackthis

Ellers kommer du aldrig af med det...

Arlet

http://www.kandu.dk/

Fra : Pil