Skærme
Fijala 3554
17" TFT til under 3000?
Fra : Ukendt

Dato : 05-10-03 09:18

Hej NG

Hvis man skal købe 17" TFT fladskærm til hjemmebrug - hvor får man mest for
penge, hvis den må koste op til 3000 kr.?

AJ

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 05-10-03 09:25

On 2003-10-05,
Alex Jensen <> wrote:
> Hej NG
>
> Hvis man skal købe 17" TFT fladskærm til hjemmebrug - hvor får man mest for
> penge, hvis den må koste op til 3000 kr.?

Den Orion med Samsung skærm Bilka havde til 2899 for 2 uger siden.

Hvis du bare skal have oplosningen, så den 15400x1050 15" skærm
de har til 1999,- i næste uge.

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-03 09:27

Hej Povl

Det skal være 17".

AJ

Fra : ct

Dato : 06-10-03 10:55

> Hvis man skal købe 17" TFT fladskærm til hjemmebrug - hvor får man mest
for
> penge, hvis den må koste op til 3000 kr.?

Jeg ville helt klart sprænge budgettet med ca. 900 kr. og vælge denne;

http://edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1515157901

årsagen: den er den p.t. bedste til både kontorbrug, og ikke mindst til
spil. De fleste andre fladskærme lider af 'trailing' (billedet flyder ud)
ved hurtige bevægelser som der jo typisk er i især 3D spil.

og så er den jo pæn at se på også Findes både som MAG og Proview

Claus