C-muld
Fra : Christel C

Dato : 04-10-03 10:47

Jeg søger champignonmuld, gerne gratis ved afhentning. Vi bor på
Sydsjælland. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde noget c-muld?

Fra : Mari

Dato : 04-10-03 11:55

"Christel C" <nospam@fuckyou.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger champignonmuld, gerne gratis ved afhentning. Vi bor på
> Sydsjælland. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde noget c-muld?

Mange genbrugspladser har muld, der er omsat fra "det grønne affald",
men det kan kun anvendes til topdressing - da det ellers er for skrapt.

Den c-muld, som du taler om er nok den, som bla.a.
http://www.lyngenaturgoedning.dk/ sælger.
Og jeg hvis den kan afhentes gratis nogle steder, så vil jeg
da også gerne vide lidt om det )

http://www.champignon.dk/

Se også: http://www.havenet.dk/
http://www.vilsund.dk/Virksomhed.asp?ID=2