pestilensen bo warming
Fra : Dennis Jensen

Dato : 04-10-03 08:01

Hej

Jeg kom til at markere navnet bo warming. gik op i meddelelse, trykkede på
bloker afsender, og vupti alle beskeder fra bo warming var pist væk, og jeg
fik næsten halveret meddelelserne...DEJLIGT

Dennis

Fra : Mutti

Dato : 04-10-03 09:06

Ja...det samme har jeg gjort. *SS* Skøøøønt

Mutti

Fra : Niels Balling

Dato : 04-10-03 20:23

Det har jeg også.
Margit

Fra : Claus Sørensen

Dato : 04-10-03 23:11

Og det har jeg også.

Claus

Fra : M. Jørgensen

Dato : 06-10-03 16:25

Tak for rådet, nu har jeg osse gjort det !

Claus Sørensen <bananclaus@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f7f4572$0$26147$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

Fra : René Hansen

Dato : 06-10-03 20:52

Hej alle
Det har jeg gjort for længe siden. Hvor kan jeg dog blive forarget over den
fallerede fremskridtsmand med hang til perversiteter.
Denne ellers meget nyttige gruppe har jeg haft stor glæde af siden vi fik
vores første søn i januar 2003. Den første der svarede mig var fjolset. Jeg
tog ham seriøs den gang men hurtigt fandt jeg ud af han udelukkende
spolerede de aktive nyhedsgreupper med hans gammelmands viden bagklogskab
kogt godt sammen med rasisme. Jeg håber inderligt ALLE vil proppe fjolset i
deres killfilter. Takker til de ovenstående dejligt at vide jeg ikke er den
eneste der ikke kan udstå mandens poster og det han står for

Mvh René Hansen

Fra : Jane Pia nielsen

Dato : 04-10-03 20:41

> [...]
>warming. gik op i meddelelse, trykkede på
>bloker afsender, og vupti alle
>beskeder fra bo warming var pist væk, og jeg

Hej Dennis
Hvordan gør du det,når jeg prøver så bliver alle indlæg makeret og
det var ligesom ikke meningen.Jeg håber at du kan forklare mig
hvordan man gør da han virkelig er for meget.
--
Jane Nielsen

Fra : N I E L S

Dato : 09-10-03 00:29

*PLONK*

=Lyden at Warming der bliver skyllet ud gennem toilettet for blot at drive i
land et hvilken som helst sted, hvor han vil blive fisket op, fundet
larmende uinteressant og *plonket* en gang til.

N I E L S