For helvede.............
Fra : Bæ9 Bomstærk

Dato : 03-10-03 23:59

.................men jeg ku' ikk' la' vær'!!

*BBIT* Bæ9's back in town

DAV IGEN TIL
Vidal, Rasmus Underhyler, Erik den vrede, Llars E. Byld og ikke mindst kære
Andresen der startede det hele (og Erik og Andresen kaster stadig grumsede
bibelcitater efter hinanden - skønne spildte bredbånd...........).
Tutta Rosenbergs (eller var det Rosa Tuttenberg?) gamle ven, Bo, fabler
stsadig løs og prøver at hidse folket op, og den mest hadede af alle -
selveste

Søren
Mosegård

og endda IKKE under synonym (nu får jeg sikkert igen at vide at JEG er denne
Mosegård og _det er jeg fa'me IKKE_)

og mange andre. Hyggeligt at se jer igen - og I har ikke forandret hjer en
ski'.

Nye er kommet til siden sidst. Til dem vil jeg bare sige: Velkommen til en
gal samling religions-psykoser ud over alle grænser.

(Og de der psykoser er naturligvis ikke nogen af de ovenfor nævnte - prøv
blot at læse deres indlæg)

De kærligste hilsener
BÆ9

(Så er der dømt kill-filter [Fnis])