Street Legal Redline
Fra : Tue

Dato : 03-10-03 17:37

Jeg har lige fået Street Legal Racing Redline. Men grafikken stinker. Er der
nogle der har et links til nogle patch eller updates på nettet?

--

Mvh. Tue

Fra : SvendeBent

Dato : 05-10-03 12:25

"Tue" <TueSJ@SPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige fået Street Legal Racing Redline. Men grafikken stinker. Er
der
> nogle der har et links til nogle patch eller updates på nettet?
> Mvh. Tue

Kig her :

http://www.buildersedge.org/

De har alt som har med street legal racing .. og efterfølgeren redline..
Også updates hvis der findes nogen.

mvh SvendeBent

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 05-10-03 13:33

"SvendeBent" <spam@lorteserver.dk> skrev i en meddelelse
> Kig her :
>
> http://www.buildersedge.org/
>
> De har alt som har med street legal racing .. og efterfølgeren redline..
> Også updates hvis der findes nogen.

Det gør der. Der er lige kommet en beta patch.

/Kenneth Iversen

Fra : SvendeBent

Dato : 05-10-03 15:34

"Kenneth Iversen" <no.valid.email.adress@for.you.duh> skrev i en meddelelse

> Det gør der. Der er lige kommet en beta patch.
>
> /Kenneth Iversen

Ja, beta... ligesom resten af spillet er, hehe.. eller det skulle man
ihvertfal tro... Det er utroligt man kan sende sådan nogle spil på gaden med
sådan mange fejl.

De opdateringer der findes til deres første spil fylder sq næsten mere end
selv spillet.. latterligt.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 05-10-03 15:47

> Ja, beta... ligesom resten af spillet er, hehe.. eller det skulle man
> ihvertfal tro... Det er utroligt man kan sende sådan nogle spil på gaden med
> sådan mange fejl.

Ja. De har tydeligt ikke lært noget af udsendelsen af deres første
SL. Det behøves dog ikke nødvendigvis at være udviklernes skyld.
Det kan være at det er udgiveren der er skyld i det.

> De opdateringer der findes til deres første spil fylder sq næsten mere end
> selv spillet.. latterligt.

135mb eller deromkring og så var der stadig en del fejl :)
Men det blev til at spille.

/Kenneth Iversen

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 06-10-03 22:30

Jeg har fået installeret beta patchen. Efter en del læsning også
på diverse sites kan jeg se at det er hips som haps om partchen
virker til folks computere. Personligt gør det ikke her.
Min monitor står bare og "klikker" hele tiden som om at den
skifter opløsning hele tiden...skod udviklere..

/Kenneth Iversen