linke til 2 side, åbnes på en gang?
Fra : pernille_r

Dato : 03-10-03 16:27

hej igen igen,,

er det muligt at linke til 2 sider på en gang? - altså når man klikker på et
link, skal der åbne en side i sin main-iframe, men der skal desuden åbnes en
anden side, i en anden iframe...???

tak
-p

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-10-03 16:57

http://home13.inet.tele.dk/smedpark/iframe/
--
Knud

Fra : Lobais

Dato : 03-10-03 19:56

pernille_r wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> link, skal der åbne en side i sin main-iframe, men der skal desuden åbnes en

http://tinyurl.com/pmjp

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : pernille_r

Dato : 04-10-03 12:05

TAK - begge 2, jeg vil straks gå i gang med mine frames

-pernille