Hvordan optage lyd fra en homepage
Fra : AB

Dato : 03-10-03 11:57

Kære NG
DR har lagt lyden til Nikolaj og Julie på deres homepage. Jeg ville gerne
optage musikken til min harddisk. Men hvordan? Kører med Windows Media
Player og RealPlayer Basic, som soundtracket leveres i.
Med venlig hilsen
Rune

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-10-03 12:17

AB skrev:

> DR har lagt lyden til Nikolaj og Julie på deres homepage. Jeg
> ville gerne optage musikken til min harddisk. Men hvordan?

Det er så vidt jeg ved ikke lovligt.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Calle.

Dato : 03-10-03 12:26

AB wrote:
> [...]
> gerne optage musikken til min harddisk. Men hvordan? Kører med
> Windows Media Player og RealPlayer Basic, som soundtracket leveres i.

prøv at optage med det program der instaleres sammen med nero, jeg kan ikke
huske hvad det hedder, men ikonet var med en node mener jeg

--
Calle

Fra : Calle.

Dato : 03-10-03 12:51

Calle. wrote:

> prøv at optage med det program der instaleres sammen med nero, jeg
> kan ikke huske hvad det hedder, men ikonet var med en node mener jeg

Har selv lige prøvet, det virker. programmet hedder "nero wave editor", du
kan selv vælge hvilket format du vil gemme i

--
Calle

Fra : AB

Dato : 03-10-03 18:44