Nogen der kender noget til Amway og Networ~
Fra : \(2791\) Peder

Dato : 02-10-03 21:44

Hvad er dette? Noget man skal holde sig fra eller hvad?
For mig lyder det a´la pyramide......?

--
Best regards/Venlig hilsen
Peder Hansen

Fra : Thom

Dato : 03-10-03 07:59

"(2791) Peder" <peder.hansenFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er dette? Noget man skal holde sig fra eller hvad?
> [...]

Hej (2791) Peder,

Inden folk går helt amok her (men det er måske kun i dk.forbruger de gør
det?), må du hellere "flytte" dit indlæg til "dk.erhverv.direkte-salg"

Mvh,
Thom

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 03-10-03 09:11