RAR
Fra : Peter Jespersen

Dato : 10-12-00 00:39

Hi there!

Fik lige lyst til at smide lidt penge i en RAR/2, da Info-Zip
ikke er 100% god til alle ting.

Men der er ikke rigtig til at finde noget specifikt OS/2
registreringsted....

Men der står at RAR/2 bruger samme nøgleformat som WinRAR og at
man skal kaste et stykke blik på dennes dokumentation.

Så jeg vil spørge...indkøber man så bare en WinRAR nøgle og
bruger denne i RAR/2 ???
Er det det samme med RAR til de andre platforme ???? Eller er
OS/2 den eneste platform der på denne vis hænger ud over kanten
???

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Please clean your screen: I can't see out!

Fra : Knud Berggreen

Dato : 10-12-00 17:37

In <syljurryjbeyqbayvarqx.g5c4wo1.pminews@news.worldonline.dk>, on 12/09/2000
at 11:38 PM, "Peter Jespersen" <flywheel@worldonline.dk> said:

> [...]

>ikke er 100% god til alle ting.

>Men der er ikke rigtig til at finde noget specifikt OS/2

Jeg kontaktede dem for et stykke tid siden for at blive registreringssted, men
de var kun interesseret hvis jeg ville oversætter hele WinRAR til dansk. Det
syntes jeg ikke lige jeg havde tid til. Så umiddelbart må du bruge dit VISAkort
og købe licensen direkte.

> [...]

>Er det det samme med RAR til de andre platforme ???? Eller er
>OS/2 den eneste platform der på denne vis hænger ud over kanten

Jeg vil tro at både WinRAR, DosRAR og RAR/2 bruger samme format, men jeg tror
ikke at man kan bruge samme nøgle til alle tre versioner. Mon ikke der i nøglen
er angivet en eller anden kode for versionen?

/Knud

Fra : Peter Jespersen

Dato : 10-12-00 20:38

On Sun, 10 Dec 2000 17:37:18 +0100, Knud Berggreen wrote:

> [...]
>syntes jeg ikke lige jeg havde tid til. Så umiddelbart må du bruge dit VISAkort

Oversætte hele WinRAR...hmmm....lyder som om den lille elastik
er knækket på dem.

>Jeg vil tro at både WinRAR, DosRAR og RAR/2 bruger samme format, men jeg tror
>ikke at man kan bruge samme nøgle til alle tre versioner. Mon ikke der i nøglen
>er angivet en eller anden kode for versionen?

Det var netop min tanke.....men bortset fra at man kan downloade
en beta af den nye og den gamle 2.5 for OS/2, ser det nærmest ud
som om at vi er strøget af testamentet...
Dokumentationen i OS/2 versionen henviser til WinRAR
dokumentationen....og OS/2 versionen er enten ikke nævnt på
registreringsstederne eller man skal sende frem og tilbage via
sneglepost....

Besynderligt......

!Flywheel.tag

Fra : Knud Berggreen

Dato : 10-12-00 22:34

In <syljurryjbeyqbayvarqx.g5doev1.pminews@news.worldonline.dk>, on 12/10/2000
at 07:37 PM, "Peter Jespersen" <flywheel@worldonline.dk> said:

> [...]
>dokumentationen....og OS/2 versionen er enten ikke nævnt på
>registreringsstederne eller man skal sende frem og tilbage via

Jeg vil da lige nævne at der findes en russisk udviklet ARJ/2...

http://download.r23.dk/GFD/GFDAPPAR.C/ARJ2_275.EXE

252165 09.09.2000 ARJ v 2.75 for OS/2, Copyright (c) 1998-2000, ARJ Software
Russia.

Den er gratis at benytte for private brugere...

/Knud

Fra : Peter Jespersen

Dato : 10-12-00 23:54

On Sun, 10 Dec 2000 22:34:25 +0100, Knud Berggreen wrote:

<snip>

>Jeg vil da lige nævne at der findes en russisk udviklet ARJ/2...
>
>http://download.r23.dk/GFD/GFDAPPAR.C/ARJ2_275.EXE

Heh...ARJ...det bringer mig helt tilbage til de glade WinDOS
dage....havde helt glemt den....det må jeg hellere kigge nærmere
på....Tak!