Overfaldet af gaysystem!!!!!!
Fra : vous

Dato : 02-10-03 01:17

Hjælp, jeg har fået et problem.
Mindst en gang om dagen får jeg kastet et "gayporn" diasshow i hovedet. Det
eneste jeg kan gøre, er at genstarte dyret. Efter genstart, ligger der et
mindre kønt billede som baggrund på mit skrivebord. Selvom jeg sletter det,
kommer det tilbage igen, næste gang jeg får et "show". Jeg håber der er
nogen der ved hvad jeg skal søge efter(og slette) , for at slippe af med
"underholdningen". Skrivebords-billede som jeg slettede, fandt jeg i
Windows/system32.

Med Venlig Hilsen Jan

P.s Mit c-drev skifter navn til "gaysystem" efter det lille diasshow.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-10-03 06:34

On 2003-10-02,
vous <vous@privat.dk> wrote:
> [...]
> Windows/system32.
>
> Med Venlig Hilsen Jan
>
> P.s Mit c-drev skifter navn til "gaysystem" efter det lille diasshow.

Ligner et alm. PC problem. Installer anti-virus, opdater det
mindst en gang pr uge, og installer Adaware eller lign.

Sorg også for at kore Windows Update.

Herefter skulle du genre kunne undgå det.

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 02-10-03 10:40

vous wrote:
> [...]
>
> Med Venlig Hilsen Jan
>
> P.s Mit c-drev skifter navn til "gaysystem" efter det lille diasshow.

Det er Spyware. Find hjælp her: http://www.spywarefri.dk/

Jeg er selv glad for SpyBot.

mødes med en gunstig lejlighed....