APM Cast
Fra : Peter Jespersen

Dato : 09-12-00 22:31

Hi there!

Har lige installeret en pakke ved navn APM Cast (Advanced Power
Management Control Programs)
fra TEAM MMOS2 TOKYO <http://www7.big.or.jp/~os2warp/>.....Den
kan anbefales hvis XWP APM funktionen driller eller man ikke har
WXP installeret.

Der er et lille program til SUSPEND, DOZE og SHUTDOWN, til både
system og display. Et par små alarmprogrammer der kan noget
forskelligt ved forskellige CPU Rates og et par nysselige CPU
monitorer.

Så slog det mig lige pludselig......hvad er egentlig forskellen
på Shutdown og Suspend og eventuelt doze (Selvom det lidt lyder
som noget hjemmelavet noget) ????

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
veni, vedi, vici (I came, I saw, I conquered)

Fra : Peter Jespersen

Dato : 11-12-00 20:16

On Sat, 09 Dec 2000 21:31:22 +0100 (CET), Peter Jespersen wrote:

<snip>

>Så slog det mig lige pludselig......hvad er egentlig forskellen
>på Shutdown og Suspend og eventuelt doze (Selvom det lidt lyder
>som noget hjemmelavet noget) ????

Stupid-stupid-stupid......shutdown er selvfølgelig nedlukning af
OS/2, suspend lukker maskinen ned og Doze er hybernation....

Den lille elastik må være knækket her i går