Half-life hjælp
Fra : Preben Tranekjer Rav~

Dato : 01-10-03 17:53

Hej
Jeg spiller half-life, men er gået i stå.
Jeg er kommet igennem en transporter og er endt ude i rummet på en sten.
Hvis jeg kikker skrå ned til højre kan jeg se en anden planet / sten,
hvordan kommer jeg derned eller videre.

På forhånd tak for hjælpen

VH.

Preben

Fra : L & L

Dato : 01-10-03 18:00

Jeg mener der gælder nogle andre tyngdekraftsregler der hvor du er havnet.

Prøv bare at hoppe ud og se om du kan ramme

Lars

Fra : Brian Hansen

Dato : 01-10-03 18:01

"Preben Tranekjer Ravn" <heilpraktiker@stofanet.dk> wrote in message news:3f7b064a$0$26143$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> [...]
> Jeg er kommet igennem en transporter og er endt ude i rummet på en sten.
> Hvis jeg kikker skrå ned til højre kan jeg se en anden planet / sten,

Hey!
Der må hoppes! Så vidt jeg husker.

Mvh
Brian

Fra : Ladycatwoman

Dato : 01-10-03 18:05

> [...]
> Jeg er kommet igennem en transporter og er endt ude i rummet på en sten.
> Hvis jeg kikker skrå ned til højre kan jeg se en anden planet / sten,

Hej Preben.

Har du søgt efter en walkthrough på nettet? Der ligger stort set
walkthroughs til alle spil på nettet. Det er en total gennemgang af spillet,
så stop med at læse, når du har fundet din løsning. Ellers mister du jo alt
det fremtidige sjov.
Fandt lige den her som du måske kunne bruge.

http://www.planethalflife.com/half-life/guide/walkthrough/

Det er en walkthrough til Halflife 1, men du kan vist også finde noget til 2
derinde.

Med venlig hilsen T Jakobsen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 01-10-03 18:40

> [...]
> Jeg er kommet igennem en transporter og er endt ude i rummet på en sten.
> Hvis jeg kikker skrå ned til højre kan jeg se en anden planet / sten,

To infinity and beyyyooooooooooondddd !! :D

Det er bare at hoppe og håbe på man rammer plet. :)

Mikael