/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Gratis "boost" af Tele2!?!
Fra : Jess Møller-Petersen


Dato : 01-10-03 12:06

Hej!
Var det ikke idag man ville få sin kompensation for for lang ventetid hos
Tele2 af konvertering af ADSL.
Jeg har lige målt min linje men intet er sket!!!
Hvad med jer andre?

Jess Møller



 
 
HC (01-10-2003)
Kommentar
Fra : HC


Dato : 01-10-03 12:19


"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller@(fjern_dette)get2net.dk> wrote in
message news:6yyeb.1046$lf6.447@news.get2net.dk...
> Hej!
> Var det ikke idag man ville få sin kompensation for for lang ventetid hos
> Tele2 af konvertering af ADSL.
> Jeg har lige målt min linje men intet er sket!!!
> Hvad med jer andre?
>
> Jess Møller


Målte lige min...

2170 Kbps download, 562 Kbps upload :)

Har 512/128.

Henrik Carlsen



Jan Larsen (01-10-2003)
Kommentar
Fra : Jan Larsen


Dato : 01-10-03 14:00


"HC" <henrikcanospam@image.dk> skrev i en meddelelse
news:JKyeb.1134$zC6.353@news.get2net.dk...
>
> "Jess Møller-Petersen" <jess.moeller@(fjern_dette)get2net.dk> wrote in
> message news:6yyeb.1046$lf6.447@news.get2net.dk...
> > Hej!
> > Var det ikke idag man ville få sin kompensation for for lang ventetid
hos
> > Tele2 af konvertering af ADSL.
> > Jeg har lige målt min linje men intet er sket!!!
> > Hvad med jer andre?

Hvad mener i med det, jeg har ikke hørt til noget abgående "Boost" måske det
er den måned gratis jeg har fået.??

Venlig Hilsen
Jan Larsen



Jess Møller-Petersen (01-10-2003)
Kommentar
Fra : Jess Møller-Petersen


Dato : 01-10-03 14:23

Jeg havde hørt at der var en del der havde fået et tilbud om at få et gratis
"boost" til 2 Mbit. Nogle i 3 månder andre kun 1. De skulle stadig betale
for den opkobling som de havde bestilt, altså jeg har en 512/128 opkobling
og jeg skulle stadig betale de 340 pr. måned, men fik "mere" for pengene.

Jess Møller



Fuzzbox (01-10-2003)
Kommentar
Fra : Fuzzbox


Dato : 01-10-03 22:16


"HC" <henrikcanospam@image.dk> skrev i en meddelelse
news:JKyeb.1134$zC6.353@news.get2net.dk...
>

> Målte lige min...
>
> 2170 Kbps download, 562 Kbps upload :)
>
> Har 512/128.
>
> Henrik Carlsen
>
Tillykke med det, jeg sidder stadig med kvart hastighed
på tele2adsl.
I morgen sender jeg min skriftlige klage

Mvh Fuzzbox



Jakob Smith (02-10-2003)
Kommentar
Fra : Jakob Smith


Dato : 02-10-03 12:54

Jeg sendte dem en klage anbefalet i mandags og har givet dem indtil i morgen
kl 12 til at få min linie op at køre. Jeg har ventet i jeg skulle have været
konverteret d. 5/8, men det har aldrig virket. Nu bliver det spændende at se
om de overhovedet reagerer.

Mvh Jakob
"Fuzzbox" <thomasintet@hotmail.com> wrote in message
news:zuHeb.3336$_F4.1185@news.get2net.dk...
>
> "HC" <henrikcanospam@image.dk> skrev i en meddelelse
> news:JKyeb.1134$zC6.353@news.get2net.dk...
> >
>
> > Målte lige min...
> >
> > 2170 Kbps download, 562 Kbps upload :)
> >
> > Har 512/128.
> >
> > Henrik Carlsen
> >
> Tillykke med det, jeg sidder stadig med kvart hastighed
> på tele2adsl.
> I morgen sender jeg min skriftlige klage
>
> Mvh Fuzzbox
>
>



Fuzzbox (02-10-2003)
Kommentar
Fra : Fuzzbox


Dato : 02-10-03 13:36


"Jakob Smith" <jakobsmith@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:qlUeb.189$536.24096@news000.worldonline.dk...
> Jeg sendte dem en klage anbefalet i mandags og har givet dem indtil i
morgen
> kl 12 til at få min linie op at køre. Jeg har ventet i jeg skulle have
været
> konverteret d. 5/8, men det har aldrig virket. Nu bliver det spændende at
se
> om de overhovedet reagerer.
>
> Mvh Jakob


Jeg har lige sendt min skriftlige klage, anbefalet.
Jeg vedlagte en kopi af min regning og en udskrift af TPtest.
Så nu må vi se hvad nedslag de giver mig, ellers vil jeg ud af kontrakten.

hvis intet hjælper, så sender jeg en klage til Tele klagenævnet.

Mvh
Fuzzbox



Calle. (02-10-2003)
Kommentar
Fra : Calle.


Dato : 02-10-03 13:50

Jakob Smith wrote:
> Jeg sendte dem en klage anbefalet i mandags og har givet dem indtil i
> morgen kl 12 til at få min linie op at køre. Jeg har ventet i jeg
> skulle have været konverteret d. 5/8, men det har aldrig virket. Nu
> bliver det spændende at se om de overhovedet reagerer.
>
jeg ringede der til i fredags, da fik de et ordentlig møjfald, over at jeg
nu har ventet uden internet en måned, fordi de havde kludret i det.
Hun ville straks få en teknikker til at se på det. Mandag kørte det.
Så ring igen, der er ingen ventetid længere
--
Calle



Jakob Smith (02-10-2003)
Kommentar
Fra : Jakob Smith


Dato : 02-10-03 16:23

jeg har forlangt at de genetablerer min tdc adsl, hvis de ikke får min linie
op at kører i morgen

Jakob
"Calle." <FAKE@FAKE.FAKE> wrote in message
news:z9Veb.586$_S2.509@news.get2net.dk...
> Jakob Smith wrote:
> > Jeg sendte dem en klage anbefalet i mandags og har givet dem indtil i
> > morgen kl 12 til at få min linie op at køre. Jeg har ventet i jeg
> > skulle have været konverteret d. 5/8, men det har aldrig virket. Nu
> > bliver det spændende at se om de overhovedet reagerer.
> >
> jeg ringede der til i fredags, da fik de et ordentlig møjfald, over at jeg
> nu har ventet uden internet en måned, fordi de havde kludret i det.
> Hun ville straks få en teknikker til at se på det. Mandag kørte det.
> Så ring igen, der er ingen ventetid længere
> --
> Calle
>
>



Martin Højriis Krist~ (02-10-2003)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 02-10-03 16:26

"Jakob Smith" <jakobsmith@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:jpXeb.522$536.27824@news000.worldonline.dk...
> jeg har forlangt at de genetablerer min tdc adsl

Det kan Tele2 nok ikke..

--
Martin Højriis Kristensen - http://usenet.makr.dk/
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC



Jakob Smith (02-10-2003)
Kommentar
Fra : Jakob Smith


Dato : 02-10-03 16:34

Egentlig er det vel det mindste man kan forlange, når de ikke kan leve op
til det de lover.

Jakob
"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in message
news:3f7c438e$0$83067$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Jakob Smith" <jakobsmith@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> news:jpXeb.522$536.27824@news000.worldonline.dk...
> > jeg har forlangt at de genetablerer min tdc adsl
>
> Det kan Tele2 nok ikke..
>
> --
> Martin Højriis Kristensen - http://usenet.makr.dk/
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC
>
>



Andreas Falck (02-10-2003)
Kommentar
Fra : Andreas Falck


Dato : 02-10-03 16:36

Jakob Smith jakobsmith@tiscali.dk skrev dette:

> Egentlig er det vel det mindste man kan forlange, når de ikke kan
> leve op til det de lover.

Og hvordan vil du så have at Tele2 skal kunne gå ind i TDC's systemer
og hardware og fixe det?

Og så må du gerne læse lidt på linket i min signatur!

--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret


Martin Højriis Krist~ (02-10-2003)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 02-10-03 17:55

"Jakob Smith" <jakobsmith@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:fAXeb.525$536.28494@news000.worldonline.dk...
> Egentlig er det vel det mindste man kan forlange

At de skal levere en anden leverandørs produkt i stedet?

--
Martin Højriis Kristensen - http://usenet.makr.dk/
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC



Jakob Smith (02-10-2003)
Kommentar
Fra : Jakob Smith


Dato : 02-10-03 18:12



> At de skal levere en anden leverandørs produkt i stedet?
Det er jeg godt klar over, men når de kan konvertere den ene vej skulle det
da være mystisk om de ikke også kunne den anden?

Jakob
> --
> Martin Højriis Kristensen - http://usenet.makr.dk/
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC
>
>



Andreas Falck (02-10-2003)
Kommentar
Fra : Andreas Falck


Dato : 02-10-03 18:16

Jakob Smith jakobsmith@tiscali.dk skrev dette:

>> At de skal levere en anden leverandørs produkt i stedet?
>
> Det er jeg godt klar over, men når de kan konvertere den ene vej
> skulle det da være mystisk om de ikke også kunne den anden?

Tror du virkelig at TDC vil tillade Tele2 fri adgang til opkoble og
nedkoble kunder på TDC's udstyr?

--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
http://bibeltro.dk/ + http://bibel-skole.dk/
*** *Alle med debatforum* ***


Martin Højriis Krist~ (02-10-2003)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 02-10-03 18:24

"Jakob Smith" <jakobsmith@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:b0Zeb.557$536.31490@news000.worldonline.dk...
> > At de skal levere en anden leverandørs produkt i stedet?
> Det er jeg godt klar over, men når de kan konvertere den ene vej skulle
det
> da være mystisk om de ikke også kunne den anden?

Du mener at bare fordi Tele2 med en fuldmagt fra dig kan opsige et abo hos
TDC, så kan de også oprette et abo der?

--
Martin Højriis Kristensen - http://usenet.makr.dk/
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC



Jakob Smith (03-10-2003)
Kommentar
Fra : Jakob Smith


Dato : 03-10-03 06:03


> Du mener at bare fordi Tele2 med en fuldmagt fra dig kan opsige et abo hos
> TDC, så kan de også oprette et abo der?
Det er jo ikke et nyt abononment, tdc skriver i deres brev ang. opsigelsen
at det er muligt at eretablere det inden 45 dage, og hvorfor skulle tele2
ikke tage kontakten som en slags service, når de nu ikke kan få det de har
lovet mig til at fungere. Ja jeg synes nu det ville være yderst rigemeligt

Jakob



Martin Højriis Krist~ (03-10-2003)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 03-10-03 06:09

"Jakob Smith" <jakobsmith@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:6q7fb.2648$Kv.16115@news000.worldonline.dk...
> > Du mener at bare fordi Tele2 med en fuldmagt fra dig kan opsige et abo
hos
> > TDC, så kan de også oprette et abo der?
> Det er jo ikke et nyt abononment, tdc skriver i deres brev ang. opsigelsen
> at det er muligt at eretablere det inden 45 dage, og hvorfor skulle tele2
> ikke tage kontakten som en slags service, når de nu ikke kan få det de har
> lovet mig til at fungere. Ja jeg synes nu det ville være yderst rigemeligt

TDC vil nok helst tale med kunden direkte skal du se.

--
Martin Højriis Kristensen - http://usenet.makr.dk/
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC



Jakob Smith (03-10-2003)
Kommentar
Fra : Jakob Smith


Dato : 03-10-03 10:47


> TDC vil nok helst tale med kunden direkte skal du se.

Den tanke er da strejfet mig, men jeg mener egentlig ikke det er mig der
skal have besværet, når det nu er tele2 der kludre i det.

Jakob





Martin Højriis Krist~ (03-10-2003)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 03-10-03 11:10

"Jakob Smith" <jakobsmith@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:gAbfb.2960$Kv.20102@news000.worldonline.dk...
> > TDC vil nok helst tale med kunden direkte skal du se.
> Den tanke er da strejfet mig, men jeg mener egentlig ikke det er mig der
> skal have besværet, når det nu er tele2 der kludre i det.

Jaja, prøv du bare at se hvad du får ud af at bede tele2 om det...

--
Martin Højriis Kristensen - http://usenet.makr.dk/
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC



insideout (01-10-2003)
Kommentar
Fra : insideout


Dato : 01-10-03 14:21

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller@(fjern_dette)get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:6yyeb.1046$lf6.447@news.get2net.dk...
> Hej!
> Var det ikke idag man ville få sin kompensation for for lang ventetid hos
> Tele2 af konvertering af ADSL.
> Jeg har lige målt min linje men intet er sket!!!
> Hvad med jer andre?

Har du prøvet at genstarte modemet altså slukke for strømmen vente et par
minutter og sætte strøm på igen?

Jeg ringede til support og da kun 3 minutters ventetid , support kunne se
at jeg havde 2048/512 og jeg blev bedt om at genstarte modemet. Herefter
målte vi linjen på http://www.hastighed.tele2adsl.dk/ men den kørte stadig
kun 512/128, support mente at det nok skulle komme og hvis ikke bad support
mig om at ringe igen i morgen, 5 minutter efter jeg havde lagt røret på
målte jeg 225 Kb i download .

Nu tror jeg altid det bedste i mennesker indtil de har bevist det modsatte
men jeg skal ikke kunne sige om support har boosted min linje efter jeg lage
røret på .

Mvh
Henrik
som lige nu downloader fra en binaer gruppe med 220 Kb, Du Meter har den
flotteste tætte røde bjælke jeg har set, længe leve tålmodighed .



Kurt Daniel Conradse~ (02-10-2003)
Kommentar
Fra : Kurt Daniel Conradse~


Dato : 02-10-03 18:53


"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller@(fjern_dette)get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:6yyeb.1046$lf6.447@news.get2net.dk...
> Hej!
> Var det ikke idag man ville få sin kompensation for for lang ventetid hos
> Tele2 af konvertering af ADSL.
> Jeg har lige målt min linje men intet er sket!!!
> Hvad med jer andre?
>
> Jess Møller
Jo samme her, alt virker og er i skønneste orden lige fra starten. Håber det
forsætter frem over som lovet til og med 31-12-03. Jeg fatter ikke at nogle
mennesker har været så uheldige. Jeg synes, jeg snart har læst mange rædsels
historier om TELE2. Jeg kan desværre kun genkende den lange ventetid på at
blive tilkoblet. Alt hvad jeg er blevet lovet har de holdt til punkt og
prikke. Nu sidder jeg så her og glæder mig over det gode tilbud jeg sprang
på og som lader til at give et godt afkast.
Mvh. Kurt Daniel Conradsen.
Håber at alle Tele2 kunder må blive tilfredse hen ad vejen.



[SANTA]-Cinnober (03-10-2003)
Kommentar
Fra : [SANTA]-Cinnober


Dato : 03-10-03 12:33


"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller@(fjern_dette)get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:6yyeb.1046$lf6.447@news.get2net.dk...
> Hej!
> Var det ikke idag man ville få sin kompensation for for lang ventetid hos
> Tele2 af konvertering af ADSL.
> Jeg har lige målt min linje men intet er sket!!!
> Hvad med jer andre?
>
> Jess Møller
>
>
skulle osse have MAX boost her fra 1.oktober men ligger stadig på
512/128...ringede til dem og fik svaret at "man lige skulle klappe hesten"
:-/




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste