Beslag til argonflaske
Fra : Braae

Dato : 30-09-03 22:55

Hej nyhedsgruppe.

Jeg leder efter et beslag til en argonflaske beregnet til montering
bag på eller mere præcist imellem flaskerne på et dobbelt flaskesæt.
Det skal ikke være et af disse G-snap (mener jeg de bliver kaldt) og
det skal ikke være til montering i bælte.

Er nogle af jer, der har kendskab til, hvor sådanne monteringsbeslag
kan købes, eller er der nogle af jer, der via andet internetkøb er
stødt på forhandlere og/eller hjemmesider der havde sådanne beslag
afbilledet.

Hvis ja - så er jeg meget interesseret i at høre om det, da jeg synes
jeg har støvsuget div. dykkerproducenter for et sådan beslag. Desværre
hidtil forgæves...

Venligst

Mogens Braae

Fra : Morten Dall

Dato : 01-10-03 19:44

"Braae" <braae@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det skal ikke være et af disse G-snap (mener jeg de bliver kaldt) og
> det skal ikke være til montering i bælte.

måske det er noget i denne stil du leder efter ?
http://www.highland-millwork.com/products/ponyband/ponyband.html

mvh Morten Dall

Fra : Braae

Dato : 04-10-03 12:13

Hej Morten.

Nej det var ikke lige det jeg kiggede efter. Det skal være et beslag
som gør, at man let og elegant kan af- og påmonterer en argonflaske.
Det beslag du fandt er nok mere beregnet til montering af en
ponyflaske.

Ellers tak for forsøget, men jeg må nok selv lede videre på nettet,
ind til jeg finder det jeg søger!!

Venligst

Braae

Fra : René Kofoed

Dato : 04-10-03 12:47

> Hej Morten.
>

> Ellers tak for forsøget, men jeg må nok selv lede videre på nettet,
> ind til jeg finder det jeg søger!!

Hvad med G-snap fra Greisen.

René Kofoed

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 04-10-03 13:54

Braae skrev i Message-ID:
> [...]

> Det skal ikke være et af disse G-snap (mener jeg de bliver kaldt) og
> det skal ikke være til montering i bælte.

Jeg kender ikke til noget til montering mellem flaskerne*, men Halcyon
har en webbing/velkro-ting som kan bruges til at montere argonflasker på
siden af sættet, en metode hvor man selv kan tage det af under vand.
Dette er udviklet til huledykning.

Advarsel: holdning følger
* Hvilket jeg i øvrigt synes er en dårlig idé - men det blev jeg jo
ikke spurgt om. Til vragdykning mener jeg en placering i bæltet
sikkert er den bedste.

--
Peter Fjelsten Salg af DIR udstyr <http://www.dktechgear.dk/>
DIR-DK, EKPP Læs om ekstrem huledykning <http://www.ekpp.org/>