start wordpro.exe fra en os/2 prompt
Fra : René Madsen

Dato : 08-12-00 10:52

Jeg har brug for at starte wordpro.exe (for win3.1) fra en os/2 prompt.
Den begynder godt nok at starte wordpro.exe, men så kommer den med
meddelsen: Advarsel - systemet kører i standardtilstand, skift
hukommelsesstyring og genstart windows.

Har jeg glemt en parameter eller hva!

Oprindeligt skal jeg starte programmet fra Java, men da jeg ingen gang kan
starte det fra en os/2 promt så kan Java heller ikke finde ud af det

Nå gerne sendet svaret til rene_dux@hotmail.com

På forhånd tak

René

Fra : The Amazing Grace

Dato : 10-12-00 04:50

"René Madsen" wrote:

> [...]
>
> Oprindeligt skal jeg starte programmet fra Java, men da jeg ingen gang kan
> starte det fra en os/2 promt så kan Java heller ikke finde ud af det

Prøv at ændre properties for programmet - højreklik og vælg properties,
vælg fanebladetSession og herefter WIN-OS/2 properties, så WIN-OS/2
settings, og vælg "Enhanced compatibility".

Mads Hansen

Fra : René Madsen

Dato : 11-12-00 11:09

Tak for svaret.
Problemet var at jeg ikke kunne vælge properties, da denne funktionalitet
var blevet fjernet af administratoren.
Men det har jeg nu fået lov til - så problemet er løst :)