MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Load af T&S-hjemmeside?
Fra : Vestman

Dato : 30-09-03 14:07

http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=165512 - videre på linket "Se
mere her: beregning af registreringsafgift og vurderinger"
http://modep.toldskat.dk/

- ingen af disse links funker.

Når jeg forsøger at komme ind til vurderingssiden, kommer der en helt blank
side frem med teksten:

"Nu åbnes Motor-Vurderingers browser vindue - vent venligst.
Du du bliver nu ført tilbage til Toldskats hjemmeside. "

Al teksten står der med det samme, altså ikke først den første linie, og så
den anden.

Jeg accepterer cookies o.s.v., så er det noget andet i WinXP jeg skal rode
med?

--
Venligst,
Lars Vestman

Fra : Johnny Madsen

Dato : 30-09-03 15:24

"Vestman" <vestmanFJERNES@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=165512 - videre på linket "Se
> mere her: beregning af registreringsafgift og vurderinger"
> http://modep.toldskat.dk/
>
> - ingen af disse links funker.

Virk helt fint her og 4 andre maskiner.

Fra : Snuden

Dato : 30-09-03 17:40

On Tue, 30 Sep 2003 16:24:21 +0200, "Johnny Madsen"
<johnny.madsen@tele2adsl.dk> wrote:

>"Vestman" <vestmanFJERNES@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

>Virk helt fint her og 4 andre maskiner.

Heller ingen problemer her - kan være CSC havde forbigående problemer.
Det vil ikke være første gang.

Snuden

Fra : xXx Martin Callsen x~

Dato : 02-10-03 14:53

Snuden wrote:
> Heller ingen problemer her - kan være CSC havde forbigående problemer.
> Det vil ikke være første gang.

Bare lige så du ved det til en anden gang ... CSC er ikke
internetleverandør. Det er Tiscali, og selvom cykelholdet hedder Team CSC
Tiscali, så er det to forskellige virksomheder - CSC og Tiscali.

Klippet fra www.CSC.dk

"CSC er grundlagt i 1959 og er en af verdens førende virksomheder inden for
IT-services.

CSCs mission er at levere løsninger til private og offentlige kunder, der
hjælper dem til at opnå strategiske mål gennem brug af avanceret IT. CSC
lytter til kunderne og bruger informationen til at levere ydelser, der
imødekommer hver enkelt kundes behov - og mere til."

En lille smutter som kan ske for selv den bedste ... men nu ved du det

--
<><><><><><><><><>
Med venlig hilsen

Fra : Henrik Villadsen

Dato : 30-09-03 20:48

On Tue, 30 Sep 2003 15:07:13 +0200, "Vestman" <vestmanFJERNES@adslhome.dk>
wrote:

>http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=165512 - videre på linket "Se
>mere her: beregning af registreringsafgift og vurderinger"
>http://modep.toldskat.dk/
>
>- ingen af disse links funker.

Hvis du har en popup blocker, så slå den fra...
--
Henrik

Fra : Vestman

Dato : 30-09-03 22:48

"Henrik Villadsen" <chef@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du har en popup blocker, så slå den fra...

Arghh.. - noget så banalt. Tak!

--
Venligst,
Lars Vestman