MS Windows
briani 27239
pc slukker ikke?
Fra : Simon Vikstrøm

Dato : 29-09-03 20:52

Hej.

Hvad kan der være galt, når teksten "du kan nu slukke din computer" ikke
kommer frem på skærmen. Pc´en starter bare op igen uden at jeg bliver
tilbudt muligheden for at slukken den.
Pletten i dialogboksen "luk windows" står også ud for det rigtige sted,
nemlig ved "lukke computeren". Er der nogen der kan hjælpe????

bh
Simon

Fra : BOH

Dato : 30-09-03 21:42

Simon Vikstrøm wrote:
> [...]
> Pletten i dialogboksen "luk windows" står også ud for det rigtige
> sted, nemlig ved "lukke computeren". Er der nogen der kan hjælpe????

Det kan have flere årsager.
Hent og installer Chipsætsoftware fra din hardware producent.

f.eks.
www.intel.com/support
www.viarena.com
www.amd.com

Eller måske har Microsoft et bud (Windows 98 SE):
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=http://support.microsoft.com:
80/support/kb/articles/q238/0/96.asp&NoWebContent=1

Hvilken Windows bruger du?

--
Mvh Morten

Fra : Simon Vikstrøm

Dato : 01-10-03 15:52

Hej Morten.

Det lykkedes mig at finde en løsning under windows support (den adresse du
gav mig), hvor jeg fulgte proceduren til at deaktivere hurtig nedlukning af
pc´en. Det hjalp.

Tusuind tak for hjælpen.
Simon