wlan 54 mbit AP anbefaling
Fra : Henrik Bach

Dato : 29-09-03 19:13

Jeg skal have koblet min Pocket PC (indbygget 802.11b kort) sammen med min
bærbare (snart har den fået mini-pci 802.11g kort) og skal så bruge et
access point. Jeg har ADSL med tilhørende router. Til routeren er koblet 100
mbit switche, som forbinder alle de nuværende computere. AP skal kunne køre
både 802.11g og 802.11b. Der skal være mulighed for WPA kryptering (802.11b
kan ikke spille sammen med AP med WPA enabled, vel?), mulighed for at angive
adgang til det trådløse netværk vha. MAC adresser, så der ikke er nogen
nassere, der kan komme ind på mit netværk.

Burde jeg forøvrigt ikke kunne droppe det trådløse netværkskort til den
bærbare, hvis den er på netværket via almindelig 100 mbit netværk? Pocket PC
skal bare kunne få fat i ting på den bærbare og det går vel fint via det
trådløse netværk.

På forhånd tak
Henrik Bach

Fra : anders majland

Dato : 29-09-03 23:08

> Burde jeg forøvrigt ikke kunne droppe det trådløse netværkskort til
den
> bærbare, hvis den er på netværket via almindelig 100 mbit netværk?

Jo

/A