Microsoft Office 2003
Fra : CR

Dato : 29-09-03 13:30

Hvornår kommer Office 2003 til Danmark? Har I tænkt jer at opgradere - og
hvorfor?

Fra : Søren Blom

Dato : 29-09-03 16:40

"CR" <cr@oli.dk> skrev
> Hvornår kommer Office 2003 til Danmark? Har I tænkt jer at opgradere - og
> hvorfor?

Det ved kun Microsoft, hvis de ved det, men nok omkring December, tidligst.

Ja, jeg har tænkt mig at opgradere, dog ikke lige med det sammen, da Outlook
er forbedret på forskellige punkter, dog uden at jeg lige kan ridse dem op,
da det er ved at være noget tid siden jeg havde min Betaversion af 2003
installeret.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : CR

Dato : 29-09-03 18:26

Når man køber studieversionen, så står der at man kun må bruge den indtil
man ikke læser længere. Har de individuelle informationer knyttet til de
enkelte brugere så de kan se om man bliver ved med at bruge den - evt.
gennem aktiveringsfunktionen?

Ved godt spørgsmålet ikke helt tåler dagens lys, så hvis jeg nu til den tid
betalte de ekstra 5000 kr som office koster, vil jeg så få nedslag i prisen?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-09-03 21:33

Jeg har læst, at den skulle komme 21. oktober og både engelsk og dansk
udgave skulle komme samme dag.
Der burde vist ikke ske flere ændringer, idet der allerede er lækket en fuld
engelsk udgave.

Kurt

Fra : :o\)

Dato : 04-10-03 16:19

tjaaa, jeg ved at begge udgaver UK & DK allerede er i omløb.