FlasKMPEG v.0.594 problemer
Fra : Kim Hansen

Dato : 10-04-01 17:12

Jeg han prøvet at lave en *.AVI film med dansk tekst af et dvd rip med subj.
men efterhånden som filmen "skrider" frem kommer lyden længere og længere
foran i forhold til billederne
Hvad er der galt? og hvordan løser jeg dette?
Jeg har valgt DivX fast motion som video compressor ved audio bliver den ved
med at gå tilbage til PCM ved 172Kbps lige meget hvad jeg prøver at vælge så
er den på PCM hvis jeg går ind og checker igen.

Håber derer nogen der kan hjælpe!

Mvh. Kim Hansen

Fra : KNL DtP

Dato : 10-04-01 17:28

> Hvad er der galt? og hvordan løser jeg dette?

Du har sikkert sat lyden til at være 44,1 kHZ - sæt den til 48 kHZ i stedet!

MVH

Kristian