fjerne popup "search the web" ?
Fra : HKL

Dato : 29-09-03 09:43

Jeg har gennem længere tid været generet at en "pop-up" jeg ikke har
kunne fjerne. Næsten hvergang jeg åbner min computer kommer denne
siden frem.

Jeg har prøvet div. programmer til at fjerne vira + pop-ups men intet
har hjulpet.

Desuden er jeg generet at en russisk pornosiden der kommer frem ca.
hver 10-120 gang jeg indtaster en web-adresse i internet explorer.

Gode råd modtages.

Fra : Stjerne

Dato : 29-09-03 10:13

Spyware

hent ad-aware og fjern det

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-09-03 11:23

"Stjerne" <webmaster@star-reptiles.dk> skrev i en meddelelse
> Spyware
>
> hent ad-aware og fjern det

Eller SpyBot.

Fra : Stjerne

Dato : 29-09-03 12:54

> Eller SpyBot.

Er den bedre?

Har aldrig prøvet den....

--
Webmaster

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-09-03 14:24

> Er den bedre?
>
> Har aldrig prøvet den....

Det er svært at sige. Jeg bruger dem begge to. Nogle gange finder det ene
program nogle småting det andet ikke gjorde og omvendt. Jeg synes begge
programmer fungerer godt. SpyBot er til gengæld freeware.