RealPlayer og Odin
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-12-00 00:52

Jeg har to spørgsmål angående RealPlayer 8 under Odin.

Kan det lade sig gøre at få Realplayer til at fungere som plug-in, så
musik/video afvikles i browseren i stedet for i RealPlayer?

Når jeg klikker på et link i browseren får jeg åbnet et vindue med
RealPlayer, desværre får jeg åbnet et nyt vindue, hver gang jeg klikker
på et RealPlayer-link. Er det muligt at få cmd-filen til at checke, om
der allerede er åbnet et vindue og i så fald benytte dette?

Min cmd-fil:
/* */
Parse Arg link

'pe.exe Q:\programmer\odin\RealPlayer-fuld\realplay.exe 'link''

exit

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : torsten.balle.koefoe~

Dato : 03-12-00 22:07

On Sat, 2 Dec 2000 23:52:10, Kim Ludvigsen <ludvig@post4.tele.dk> wrote:

>Kan det lade sig gøre at få Realplayer til at fungere som plug-in, så
>musik/video afvikles i browseren i stedet for i RealPlayer?

Det tvivler jeg stærkt på - så skulle den være skrevet direkte til
Netscape/2.

>Er det muligt at få cmd-filen til at checke, om
>der allerede er åbnet et vindue

Du kan bruge SysQuerySwitchList(). Den fungerer som SysQueryClassList()
og kræver mindst FixPak 6.

>og i så fald benytte dette?

Kun hvis programmet understøtter DDE, og det kan benyttes under ODIN.
Jeg tvivler lidt på det, desværre. Måske er der en switch, man kan
starte programmet med?

Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

(Replace servername in address with: subetha<dot>dk)