Guldkorn
Fra : Inger Marie Jakobsen

Dato : 29-09-03 09:11

Nu taler min søn ikke så meget endnu, så derfor må jeg nok vente med de
*rigtige* guldkorn, men han leverede nu een i morges alligevel.

Han er et år, har ondt for tænder og er snottet. Han var derfor lidt pylret
i morges. Jeg havde tændt for TVet og her er hvad skete:

Søn: "Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh"
TV: "Blablablabla"
Mig: "Nåååå, er det træls hvad?"
Søn: "Waaaaaaaaaaaaaaaaah"
TV: "Blablabla"
Mig: "Se, der er Ulla Terkelsen"
Søn: "..."

Så kravlede han ellers hen for at se nærmere på Ulla

--
My email adress is without the "_nospam". Remove that from the email adress
before emailing me.

Fra : Buffy

Dato : 04-10-03 20:59

"Inger Marie Jakobsen" <im@brunsgaard_nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Søn: "Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh"
> TV: "Blablablabla"
> Mig: "Nåååå, er det træls hvad?"
> Søn: "Waaaaaaaaaaaaaaaaah"
> TV: "Blablabla"
> Mig: "Se, der er Ulla Terkelsen"
> Søn: "..."
>
> Så kravlede han ellers hen for at se nærmere på Ulla

De lærer hurtigt

Her er et guldkorn mere. Jeg glemmer dem, som regel, før jeg får dem skrevet
ned, men denne er ret ny:

Vi køre i en meget gammel bil, som ikke altid er så glad for, at starte,
især hvis det har regnet, hvilket er meget irriterende.
Jeg skal ud, at handle og har vores datter med. Hun sidder på sin plads og
er spændt godt fast, klar til at køre. Der er stadig morgen fugtigt udenfor
og på bilvinduerne.
Jeg gør klar til at starte bilen og datteren siger :

Nu må vi håbe, at spanden kan starte... Det kunne den !

Mvh. www.tjekmig.dk