MS Windows
briani 27239
Hjælp ! RPC- fejl i XP
Fra : Ivan Olsen

Dato : 28-09-03 20:24

Når jeg er på nettet kommer denne popup efter ca. 5 min.

NT AUTHORITY \ SYSTEM remote procedure call ( rpc ), bliver nødt til at
lukke computeren ned, og der tælles 45 sekunder ned og computeren
genstartes.
Hvad i alverden kan jeg gøre.?

Systemet er XP.PRO.

--
Mvh.
Ivan Olsen !

Fra : Sune Storgaard

Dato : 28-09-03 20:28

Ivan Olsen mumbled his insignificant opinion in:

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.blaster.worm.html
http://tinyurl.com/jozm

Dernæst windowsupdate.com ...

Fra : Linnea

Dato : 28-09-03 20:30

> NT AUTHORITY \ SYSTEM remote procedure call ( rpc ), bliver nødt til at
> lukke computeren ned, og der tælles 45 sekunder ned og computeren
> genstartes.
> Hvad i alverden kan jeg gøre.?

Du skal have renset din pc for Blast-virussen og efterfølgende opdateret
sikkerhedspatches fra WindowsUpdate.

Mvh
Anette Linnea