Et farvel til gruppen
Fra : Kevin Edelvang

Dato : 28-09-03 15:25

Kære gruppe!

Jeg har ikke skrevet så meget herinde på det seneste, da jeg er ved at
"pakke mit liv ned", da jeg midt i oktober tager til Rom for at følge mit
præstekald. Jeg skal (om Gud vil det) være dernede i en ret lang årrække og
ville derfor lige skrive at det altså er derfor, I ikke ser noget til mig
fremover. Og så lige en besked om, at I er velkomne til at maile mig, hvis I
nogensinde skulle komme til Rom og få brug for en kvalificeret guide - eller
bare en dansker at drikke en kop kaffe med midt i larmen.

Min mailadresse i Rom er romeren(snabela)mail(punktum)dk - ret selv til

Tak for kampen! Og Guds velsignelse over jeres fremtider!

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Knut Klaveness Heide~

Dato : 28-09-03 16:08

On Sun, 28 Sep 2003 16:25:29 +0200, Kevin Edelvang wrote:

> [...]
>
> Min mailadresse i Rom er romeren(snabela)mail(punktum)dk - ret selv til
>

> Tak for kampen! Og Guds velsignelse over jeres fremtider!

Lykke til og alt godt.

--
Yours, Knut
http://home.no/shalom

Fra : jørgen

Dato : 28-09-03 16:23

"Kevin Edelvang" <Duer@ikke.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> ville derfor lige skrive at det altså er derfor, I ikke ser noget til mig

Det lyder spændende.

Guds fred.

mvh jørgen.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 28-09-03 16:33

> [...]
>
> Min mailadresse i Rom er romeren(snabela)mail(punktum)dk - ret selv til
>

> Tak for kampen! Og Guds velsignelse over jeres fremtider!

Det lyder ellers spændende! Du må have held og lykke med at følge dit kald,
også trods vore umiddelbare teologiske uenigheder.

Anders Peter Johnsen

Fra : Børge Højlund Jense~

Dato : 28-09-03 21:36

"Kevin Edelvang" <Duer@ikke.invalid> skrev i en meddelelse
> Kære gruppe!
>
> Jeg har ikke skrevet så meget herinde på det seneste, da jeg er ved at

Kan du havde det godt. Gud velsigne dig.
du vil blive savnet, men ok du mener det er dit kald, så jeg håber det går
godt.

--
Hej fra Børge
http://jesusnyt.webbyen.dk

Fra : Lyrik

Dato : 28-09-03 22:56

"Kevin Edelvang" <Duer@ikke.invalid> wrote in message
> Kære gruppe!
>
> Jeg har ikke skrevet så meget herinde på det seneste, da jeg er ved at
> "pakke mit liv ned", da jeg midt i oktober tager til Rom for at følge mit
> præstekald.
++++++++++++++++++++++++++++++

Lykke på rejsen.

Hilsen
Jens Erik Bech

Fra : Niels Peter

Dato : 29-09-03 05:22

Kevin Edelvang wrote:

> [...]
> selv til
>
> Tak for kampen! Og Guds velsignelse over jeres fremtider!

Lykke til på rejsen og med dit kald!
Guds fred!

Niels Peter

Fra : Tommy Dahl

Dato : 29-09-03 19:57

Kevin Edelvang wrote:
> [...]
>
> Min mailadresse i Rom er romeren(snabela)mail(punktum)dk - ret selv til
>

> Tak for kampen! Og Guds velsignelse over jeres fremtider!

God rejse, og Gud fred og velsignelse over dig.

Tommy.

Fra : Mr. D

Dato : 29-09-03 21:46

> [...]
eller
> bare en dansker at drikke en kop kaffe med midt i larmen.

Hvad hvis vi aldrig kommer til Rom? Og hvis der ikke er noget larm? Og hvis
vi ikke kan med danskere? Og ikke drikker kaffe? Og ikke har brug for nogen
guide? Eller i det mindste sætter spørgsmåltegn ved dine kvalifikationer som
guide? Må vi så ikke maile til dig?

> Tak for kampen!

I lige måde. Du gør din kirke alt for stor ære

> Og Guds velsignelse over jeres fremtider!

Og må Gud velsigne dig, og lade sit evige lys skinne for din fod, så du
gennem dine bønner, studier og arbejde i Rom må ledes ad åbenbarelsens sande
og frigørende stier mod sindets bratte opvågning til dåd i det klare
lutherske himmellys, der kommer til enhver, der søger.

Underdanigst
Mr. D

Simon Griis
Tag et sidste blik på det danske frikirkeliv. Du vil komme til at savne de
sværmeriske anabaptistiske kættere, som du omgav dig med her.
www.amen.nu

Fra : Stefan Holm

Dato : 29-09-03 22:08

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> writes:

> [...]
> åbenbarelsens sande og frigørende stier mod sindets bratte opvågning
> til dåd i det klare lutherske himmellys, der kommer til enhver, der

Nej, han skal da være pave.

--
Stefan Holm
"Goddag, min utilpassede ven."

Fra : erik larsen

Dato : 30-09-03 06:36

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, han skal da være pave.

Hør i to, var det ikke bedre i hjalp manden ?

Erik L

Fra : Per Rønne

Dato : 04-10-03 14:10

> [...]

> ville derfor lige skrive at det altså er derfor, I ikke ser noget til mig

Man kan altså sagtens komme i forbindelse med dk.livssyn.kristendom fra
Rom. Det kræver såmænd bare en internetforbindelse ...
--
Per Erik Rønne

Fra : Børge Højlund Jense~

Dato : 04-10-03 14:21

"Per Rønne" <per.ronne@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Kevin Edelvang <Duer@ikke.invalid> wrote:
>

> Man kan altså sagtens komme i forbindelse med dk.livssyn.kristendom fra
> Rom. Det kræver såmænd bare en internetforbindelse ...

Ja vi glæder os til at høre had du oplever der nede
kære Kevin

--
Hej fra Børge
http://jesusnyt.webbyen.dk