Inn - expire, antal af artikler etc..
Fra : Brian Ipsen

Dato : 28-09-03 10:28

Hej!

Efter tirsdagens strømafbrydelse har jef haft noget bøvl med den Inn
daemon, jeg har kørende lokalt. Til at begynde med ville den slet ikke
starte op, det har jeg dog fået løst.... Men i øjeblikket er det som
om, at den ikke har fat i alle artiklerne..

Laver jeg en list i en telnet (port 119) til serveren får jeg (på een
af grupperne):

mygroup 0000130246 0000078261 y

Der ligger også ca. 130000 filer i gruppens directory - men hvorfor
bliver de gamle ikke expire'd, når gruppens første artikel står til
78261 ?

Min expire.ctl indeholder:

/remember/:10
*:A:1:10:10

Og jeg ved, at de ældste af artiklerne nu har ligget i 14 dage....

Hvordan får man rettet op på det ?

/Brian

Fra : Peter Makholm

Dato : 28-09-03 18:20

Brian Ipsen <spammers@nowhere.net> writes:

> [...]
> starte op, det har jeg dog fået løst.... Men i øjeblikket er det som
> om, at den ikke har fat i alle artiklerne..

Siger den noget i logfilerne?

Prøv at køre en scanspool på dit spool. Det kan være at du skal have
regenereret din overview-database og/eller din history, det gøres med
makehistory-komandoen.

--
Peter Makholm | I congratulate you. Happy goldfish bowl to you, to
peter@makholm.net | me, to everyone, and may each of you fry in hell