Helmasker
Fra : Søren Sørensen

Dato : 27-09-03 16:59

hejsa ville lige høre om der var nogen der hade nogen erfaring med
Helmasker vilken typ man skal have eller hvad man skal være ops på ved køb
af sådan en og ikke mindst hvor henne man kan købe dem til en fornuftig
pris... håber der er nogen der kan hjælpe mig med dette...

På forhånd tak
Søren

Fra : Klaus Christensen

Dato : 28-09-03 13:36

DYK havde glimrende gennemgang af helmasker for nogle år siden prøv at få
det nummer fra dem.

Som med meget andet er der en vis samhørrighed med pris og kvalitet. Skriv
evt. til mig direkte så skal jeg give dig nogle råd (jeg dykker aldrig selv
med helmaske, men har solgt en del og kender mange med erfaring på området)

"KC"

Klaus Christensen - www.kcdk.com
CMAS *** - Padi Divemaster - Basic nitrox CMAS og PADI