Hvor kan man købe UWATEC Aladin Pro billig~
Fra : Sune Aggergaard

Dato : 27-09-03 16:39

Hej

Er der nogen som ved hvad det bedste og billigste EU online shop sted er,
hvis man mangler en UWATEC Aladin Pro Ultra?

Med venlig hilsen

Sune

Fra : Peter Kjær

Dato : 28-09-03 08:27

> Er der nogen som ved hvad det bedste og billigste EU online shop sted er,
> hvis man mangler en UWATEC Aladin Pro Ultra?

Hej Sune,

Prøv at se her www.diveinn.com

--
Ses,
Peter

Fra : Flemming Jensen

Dato : 29-09-03 11:36

"Peter Kjær" <Peter@dacor.dk> wrote in message news:<3f768c6d$0$138$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Prøv at se her www.diveinn.com

Kent Diving er vist billigere, 204 pund incl. porto i UK.
Scubastore er desværre ikke så billige som de var engang, de er nok
blevet for populære :(
Jeg har handlet med Kent Diving for ca. en måned siden, hurtige og
ingen problemer. Link: http://www.kentdiving.com

Flemming

Fra : dykleif@ofir.dk

Dato : 29-09-03 15:27

Godt nok længe siden jeg var her sidst, men ser ud til det hele kører
i samme rille - giv stiften et hak gutter og kom videre med livet

Har selv handlet en del i Spanien, men fundet ud af de danske butikker
er ved at vågne op - faktisk så følger scubadirect på frederiksberg de
spanske priser, så jeg er begyndt at handle her hjemme. Samme pris,
men nemmere at klage og bytte ellers kan man jo altis true med
Forbrugerstyrelsen
Så check http://wwww.scubadirect.dk Sune - er ret sikker på du ikke
finder det billigere og min erfaring der fra er god og hurtig.

God fornøjelse fra DykkerLeif

Fra : dykleif@ofir.dk

Dato : 29-09-03 15:27

Fra : Sune Aggergaard

Dato : 29-09-03 19:03

Tak for hjælpen!
Godt råd med 'Kent Diving' fra Flemming. Kent Diving er billigst med 2185
Dkr!
Lige en kommentar til Dykleif: Måske du selv skulle se at komme videre.
ScubaDirect er den suverænt dyreste med 3075 kr. for en UWATEC Aladin Pro
Ultra ;-o

Hygge

Sune

Fra : dykleif@ofir.dk

Dato : 30-09-03 17:37

Hej Sune
ja med hensyn til prisen på Proen ka' jeg da godt se den er helt gal -
syntes nu ellers ikke jeg har haft det problem, men Kent er røget på
foretrukne :o9 Takker hilsen Leif

Fra : Henrik & Betina

Dato : 02-10-03 22:08

Hvem er iøvrigt interesseret i at støtte en forretning, som i den grad taler
dårligt om sine konkurrenter på det danske marked?? Scubadirect =
Dykkercentret på Frb.

Aldrig har jeg fået en så nedladende betjening som der, og aldrig har jeg
set et nyhedsbrev, som i den grad udtrykker "rønnebærene er sure"
mentalitet, som fra den forretning.

Den seneste feberredning fra den front er Dykkercentrets web-shop, som de
for mindre end 6 mdr siden sagde at de ALDRIG ville have, da de KUN vil give
personlig betjening.....

Så nu konkurrerer de med sig selv - et ganske godt træk rent
markedsføringsmæssigt - hvis det blot ikke var så gennemskueligt!

Puuh - det lettede

Fra : dykleif@ofir.dk

Dato : 04-10-03 14:35

Ja det bliver ikke mig der handler på nettet der......... men sådan er
der jo så meget Adventure Warehouse og Diveshop One er jo også den
samme med helt tåbelige priser. Ikke så mærkeligt flere og flere
handler i udlandet selv om det er mere besværligt med garanti, men
priserne er gode
God dykkerweekend hilsen leif.

Fra : Flemming Jensen

Dato : 07-10-03 13:11

Dykleif@ofir.dk (dykleif@ofir.dk) wrote in message news:<2f998f61.0310040534.454e2c6d@posting.google.com>...

> [...]
> samme med helt tåbelige priser. Ikke så mærkeligt flere og flere
> handler i udlandet selv om det er mere besværligt med garanti, men

Jeg har altid handlet meget på postordre i udlandet, ikke kun dykkergrej.
De få sager der har været med reklamation/garanti, har ikke skabt problemer.

Det samme kan jeg ikke sige om danske forretninger, eksempelvis sætter
jeg ALDRIG igen mine ben i Dykkersport (Aalborg).

Noget andet er, at vi skal takke EU for at slippe for problemerne med
told og moms. Se bare de stakkels Nordmænd i no.fritid.dykking.

Flemming

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?