Reklame gaver hvad og hvor?
Fra : insideout

Dato : 26-09-03 08:45

Hej

Jeg har sku' mistet overblikket over de reklamegaver man kan få som gravid.

Er der ikke nogen der kan fortælle hvilke eller måske er der en oversigt på
nettet som jeg ikke har fundet.

Mvh
Henrik (38+5)

Fra : Mimi

Dato : 26-09-03 10:13

"insideout" <nytliv@hotmail.com> wrote:
> Jeg har sku' mistet overblikket over de reklamegaver man kan få som
gravid.

> Er der ikke nogen der kan fortælle hvilke eller måske er der en oversigt

> nettet som jeg ikke har fundet.

Prøv http://www.babyfree.dk/ - de har vist det meste med.
/Mimi

Fra : insideout

Dato : 28-09-03 22:28

"Mimi" <mimi@NoMail.com> skrev i en meddelelse
> Prøv http://www.babyfree.dk/ - de har vist det meste med.

Tak for linket, det må jo være gud inden for dette område.

Mvh
Henrik

Fra : Katja Lykkegaard And~

Dato : 26-09-03 12:07

"insideout" <nytliv@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
gravid.

> Er der ikke nogen der kan fortælle hvilke eller måske er der en oversigt

www.Babybag.dk

De har både en babybox til gravide og en babybag til nybagte forældre.

Hilsen Katja

Fra : insideout

Dato : 28-09-03 22:26

"Katja Lykkegaard Andersen" <Blue@c4-llife.dk> skrev i en meddelelse
> www.Babybag.dk
>
> De har både en babybox til gravide og en babybag til nybagte forældre.

Tak for det, Box & Bag er i forbindelse med Babysam og boxen hentede vi i
går i Sønderborg.
En sjov ting, der var noget HIP økologisk babymad med i et lille glas med
sidste brugbare data den 09-10-03, øhh hvad skal vi bruge det til .

Mvh
Henrik

Fra : Gladys

Dato : 27-09-03 11:18

> [...]
gravid.

> Er der ikke nogen der kan fortælle hvilke eller måske er der en oversigt

Som medlem af NetDoktor's Babyklub får du tilbudt op til tre gratis
gavepakker. Den første pakke, får du under graviditeten. Den næste er en
barselsgave, som kan hentes, når barnet er født. Den sidste pakke er klar
til barnets ét-års fødselsdag.
Det er dog min erfaring, at de ofte ikke har dem på lager, jeg måtte
ihvertefald afsted 5 gange i forskellige forretniner før jeg fik fat i den
første pakke, men sådan er det når det er gratis )

/Gladys

Fra : insideout

Dato : 28-09-03 22:21

"Gladys" <Gladys@gladys.dk> skrev i en meddelelse

Hej Gladys

> [...]
> ihvertefald afsted 5 gange i forskellige forretniner før jeg fik fat i den
> første pakke, men sådan er det når det er gratis )

Ja tak, det var den eneste jeg havde med og min kæreste var i går nede i den
lokale Matas og hente posen. De grinte lidt fordi det er mig der er
registret på netdoctor og det er jeg fordi min kæreste ikke interessere sig
en skid for hvad dette medie kan bruges til i forbindelse med hendes
graviditet (hun bruger kun sin læge og jordemor og hvad jeg læser og kan
fortælle) men ok der er jo også nok.

Mvh
Henrik