Nogen der har hentet Solaris 8 i386 iso-bi~
Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 24-09-03 15:28

Jeg faldt i går i gemmerne over en Solaris 8 til i386, som jeg - for
skæg - prøvede at boote på.

Mit installationsmedie er åbenbart "for kort" hvorfor at den når til
at boote selve kernen efter konfigurationen hvorefter den slår hovedet
mod enden af cd'en, og taber pusten.

Er der nogen der har hentet disse medier ned fra Sun i tide, som jeg
kan afteste om det er et hardwareproblem eller ej med?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk - Unix, Java, Web, Netværk, Århus

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 24-09-03 15:43

In article <kkn0cutg54.fsf@mimer.null.dk>, Thorbjoern Ravn Andersen wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der har hentet disse medier ned fra Sun i tide, som jeg
> kan afteste om det er et hardwareproblem eller ej med?

http://ftp.cc.ntut.edu.tw/cgi-bin/file-j.pl?path=%2FOS%2FCD-Image%2FSolaris

Mvh Thomas, Vanloese

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 24-09-03 15:47

In article <kkn0cutg54.fsf@mimer.null.dk>, Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

En mere:

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&safe=off&selm=87vgan1vh8.fsf%40turing.dina.kvl.dk

Mvh Thomas, Vanloese

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 24-09-03 21:34

"Thomas S. Iversen" <zensonic@zensonic.dk> writes:

> En mere:
>
> http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&safe=off&selm=87vgan1vh8.fsf%40turing.dina.kvl.dk

Tak. Jeg prøver at se hvad jeg kan finde ud af.